fayton

  • 152
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2 yıl önce

başkası için akbil basıp parasını almayan insan

gecenlerde her zaman doldurdugum bufeden akbilimi doldurdum, 30 lira. hic aliskanligim degil aslinda ogrenci adamiz e nihayetinde. bi an gaza geldim doldurdum lanet olsun. o an ne kadar boktan bir is yaptigimi bilmiyordum, kendimi biraktim adeta kaderin boyunduruguna, daha dogrusu ibneligine. sahsima karsi cok ibnelik yapilmistir ama kaderin yaptigi bu ibnelik affedilecek cinsten degil. sen git hic yaptigin bir isi yap sonra gelsinler senden akbil istesinler.

"ulan iki kisiye akbil bastin tatava yapma" meselesi degil, zaten iki kisiler degil amk. kabile kabile, guruh lan bildigin, dededen toruna nesil uc dort kusak. 10 yillik yiyecek icecek barinak masraflari lichtenstein'in gayri safi milli hasilasina esit. bu arada itiraf edeyim lichtenstein'i google'dan bakip yazdim. ben zaten bahcelievler'den akbil basmaya bi basladim laleli'ye kadar. arka siralar bos olmasina ragmen en onde dikiliyordum mecburen arada disaradaki insanlara el falan salliyorum. isin kotu tarafi isim bitip arkama dondugumde akbil bastigim andorra nufusuna denk grup otobusten inmislerdi; daha kotu tarafi donuste otobuse bindigimde akbilin bos cikmasi; daha da kotu tarafi ise kimsenin yerime akbil basmamasi. ben simdi militan olsam kim ne diyebilir lan? bundan sonra insanlara yaklastiktan sonra icimden kufur edip kacicam. ulan ne kadar iyi insanim ya.

devamını okuyayım »