hu vants tu bi elon

  • müzmin yedek (97)
  • 618
  • 48
  • 14
  • 0
  • dün

10 ağustos 2018 dolar kuru

yakın zamanda uah/tl yaklaşık olarak 0.12 civarı bir şeydi. şimdi bu tamı tamına 0.205 ! yani türk lirası boktan ekonomisi olan ukrayna grivnasına karşı bile korkunç değer kaybetti.
düzeltme: bu sabah itibarıyle 0.211 :)

yani yakın geçmişte 100-200 doları cebine koyup kiev'e gelen barzolar artık gelemiyor :) aslında benim ve ukrayna halkı için çok iyi bir gelişme. barzolar düşünsün amk.

daha açıklayıcı olması bakımından şöyle izah edeyim. türkiye'den gelip burada mc donalds'da yemek yerken big mac için daha önce 9.6 tl ödeme yapıyordun şimdi 17 tl ödeme yapıyorsun.

bu arada. beyler, güzel kardeşler! bundan üç yıl önce dolar 5 tl olacak sistemden çıkın, dolarla borçlanmayın diyince benim sivri zeka akp'li akrabalarım beni vatan haini olmakla itham ettiler. bense tüm varlığımı dolara çevirip türkiye'den çıktım. şimdi bana hain diyenler yine diyorlar. onun için bu memleket iflah olmaz. boşuna yorulmadan sistemden çıkmaya bakın bir an evvel. zaten ingilizce bilen eğitimli adamın türkiye'de ne işi var anlam veremiyorum hiç bir zaman.

devamını okuyayım »
10.08.2018 00:00