kirmizi karga

  • azimli
  • hırçın golcü (271)
  • 2979
  • 43
  • 24
  • 2
  • bugün

amca olmak

abimin evlendigi gunden beri yaptigim calismalar sonuc verdi. abime yuklendim, esine yuklendim. psikolojik baski yaptim. siz dedim fonksiyonsuzsunuz. kisirsiniz. koyunuze donun dedim. zonguldak'tan memleketime cuval dolusu findik gonderdim. cocuk yapmazsaniz yuzumu goremezsiniz dedim. muzlu, balli sutler icirdim, ne kadar afrodizyak varsa dayadim onlerine. sonunda hayatimda duydugum en guzel cumle soylendi bana: ''amca oluyorsun.''

sen daha alti haftaliksin ufaklik. daha miniminnaciksin. daha hicbir seyden haberin yok. anneni, babani, annaneni, babanneni, dedelerini, amcani tanimiyorsun. nasil manyak bir aileye geleceginden haberin yok. ulen daha hicbi seyin belli degil be. kiz misin, erkek misin? kalkip aileden bahsediyorum ben de sana. hep isterdim bi tane kardesim olsun. ailede bi bebek olsun. ufak boyle minik bi sey. benim aklim basina geldiginde peder bey coktan emekli olmustu.

istiyordum lan bi bebek. bokunu bile temizlemeye raziydim. suratima sicsa gikim cikmazdi. ulan nerden bilirdim benim lavuk abim evlenip akillanacak, adam olacak, kardesinden tirsmaya baslayacak*. zamaninda az dayagini yemedim senin. az derdini cekmedim. az kavga etmedik seninle. ulan ne zaman bu yasa geldin evlendin de aile babasi olacaksin, beni amca yapacaksin? senden yedigim butun dayaklari sildim olm hafizamdan, got lalesi. bana bu mutlulugu yasattin ya...

sevgili yegenim, sozum sana; kiz ol, erkek ol, ibne ol farketmez lan. ne olursan ol. saglikli ol da...
uc gun sonra benim dogumgunum. bana en guzel dogumgunu hediyesi oldu senin gelecegin haberi. bu arada balik burcu olarak dogmayacagin icin cok sanslisin biliyor musun?

hicbir seyden korkma yavrum. bu dunyadan korkma. insanlardan korkma. kotuluklerden korkma. kalbinin kirilmasindan korkma. ben hayatta oldugum surece her zaman arkanda olacagim. onume kim gelirse, ne gelirse sana zarar verebilecek her seyi ezer gecerim yavrum. gerekirse canimi veririm. amcan son nefesine kadar seninle olacak. simdi huzurla gel bu dunyaya. guven icinde ac gozlerini. bu dunya ne kadar bok olursa olsun, ben seni o kadar temiz tutacagim. soz veriyorum sana minik yegenim. hadi bizi fazla bekletme, tamam mi?

devamını okuyayım »
22.02.2009 12:17