kullanici girisi

  • 4659
  • 4
  • 0
  • 0
  • geçen hafta

platoniğin aşırı umut veren sıradan davranışları

abim benden 2 yaş büyük. okula benden 1 sene önce başladı. beraber okuma yazmayı söktük. okula başladığımda okuyup yazabiliyordum. sınıfta kenan imirzalıoğlu karizmasıyla takılıyorum. çöp kutusunun orada kalem açarken falan bendeki pozları bir göreceksiniz. sanırsın şarjör boşaltıyorum. sanırsın odundan pıçak yapıyorum.

sınıfta da yanık olduğum pınar var. kızlar bana, ben pınar'a hastayım. pas da vermiyor hiç. ulan vicdansız bırak bir capri-sun ısmarlayalım bari. yok. neymiş efendim. gazoz seviyormuş. yav sen yine gazoz sev. sevme mi dedik. capri-sun'a he desen ne olur. ben sana fruko fabrikasını getiririm.

bahçede kızlarla kol kola geziyorlar. biz de panpalarımla önümüze gelene bir tekme oynuyoruz. tam bunların önüne geliyoruz. "ekikiki" diye kaçmasını biliyorsun ama??!!

yine böyle bunun nazlandığı zamanlar. biliyorum halbuki. gönlü bende. o sarı çiyan buğra'yı da beni kıskandırmak için kullanıyor. tıhı. maloş buğra ya :d ben öğretmenin karşısındaki sıralarda en arkanın bir önünde oturuyorum. bu da orta sıranın ortalarında bir yerlerde. ben kalktım ayağa, "öğretmenim" dedim. "kalemimi açabilir miyim?" dedim. "aç canım" dedi. ayşe öğretmenime selamlarımı iletiyorum buradan. ellerinden öpüyorum hocam. evet. ben kalktım. kenan imirzalıoğlu style ilerliyorum. tam bunun yanından geçiyorum, kolumdan tuttu. ( <3<3<3<3<3<3 ) "şey, benim kalemimi de açsana ya ^^" dedi... ( lan??!!'^+'^%^&+%/&%+^&%/%+^++^+^'' ) aldım kalemi, gittim çöp kutusunun oraya. açtım kalemleri. kalbimi de açmışım meğer, kıyıda köşede kalmış tortuları da elemişim haberim yok. dip köşe tertemiz, cillop gibi kalbimi aman pardon kalemi uzattım pınar'a. "hihi, teşekkür ederiiim ^^" dedi. ( lan lan????? )

ertesi gün bunu buğra'yla gazoz içerken gördüm bahçede.

devamını okuyayım »
25.12.2014 01:01