life is drunk

  • azimli
  • şamda kayısı (713)
  • 1573
  • 0
  • 0
  • 0
  • 4 ay önce

bir erkeğin en karizmatik olduğu an

kendim için olanı anlatmam gerekirse (ki diğer erkeklerinkinden banane amına koyim, tüm erkekler ölsün ekşi sözlük'ten selamlar) yaklaşık 32 saat öncesine denk geliyor.

hafta sonu annem ve bazı emekli albay ruhlu sözlük yazarları kızsa da arkadaşlarla serseri gibi takıldım. işte rakı sofrasında 4 duble içtikten sonra sahnede gaydırıguppak cemilem oynadığım andı bu an, o tomruktan farksız belimi kıvıramamam falan derken tüm mekanın bana hayran hayran baktığını fark edişimle çılgın atıyord... şaka la şaka tabi ki oynayan millet oturdu, pistte cirit atan çocuklar ağlaya ağlaya annelerinin yanına koştu.

ya yine aynı şey oluyor arkadaş! en karizma anımı anlatacakken konu yine acayip yerlere gidiyor bak. neyse efendim biz içtik, ettik, arkadaşın evine gittik. hah işte arkadaşın sarı fosforlu halı saha formasını giyip o karanlıkta parıl parıl parlarken ve tüm vücut hatlarım ortaya çıktığında görmeliydiniz asıl karizmayı da arkadaşlar "tipini siktiğim" bakışı attığı zaman anladım ki o an bu an da değildi.

ama yılmadım!

art arda içilen shotların ardından kayan ağzım, yüzümle artan çirkin karizmamı tavan yaptırmalıydım. işte o an az kişinin bildiği muhteşem tv programlarından biri çarptı gözüme. 169 tl'ye s5 veriyorlardı. ama sadece s5 yani samsung olduğuna dair bir ibare yoktu ama olsun daha önce de ixperia veriyolardı zaten. neyse 169 lira ama soruyu bilene 169 lira.

sorun netti: "her şeyi tam, deposu dolu bir araba niye çalışmaz?"

kafası taşşağa dönmüş arkadaşların bakışlarına aldırmadan telefonu aldım elime hiç tereddüt etmeden tuşladım numarayı. o saatte o programı izleyen toplamda 11 kişi, arayan da tek salak da ben olduğum için hemen düştü.

+ iyi geceler!
- iyi geceler soruya cevap vermek için aramıştım (başka ne için arayacaksam zaten).
+ buyrun beyefendi.
- arabanın deposu suyla dolu.
+ tebrikler! 169 liraya s5 kazandınız! kredi kartı num...
- yok yok beni yanlış anladınız ben s5 falan istemiyorum ki kendimi tatmin ettim sadece soruyu bilerek.
+ tt...teşekkürler.

telefonu kapattım, bir sigara yakıp uzaklara bakarak hayatımda en karizmatik olduğum anın tadını çıkardım arkadaşlarımın bana hayran bakışları eşliğinde. sonraki shotla beraber zaten kayış koptu bende dolayısıyla karizma da gitti tabi.

neyse benim 2,5 dakika falan süren en karizma olduğum ana dönecek olursak allahım inanılmazdı! hem o soruyu bildim (gelin itiraf edin çoğunuzun aklına bile gelmezdi bu cevap) hem de 169 liraya s5'i elimin tersiyle ittim. offf!

ayrıca sorunun cevabını anladınız dimi? depo dolu ama benzin değil suyla dolu. suyla doluysa nasıl gitsin araba anladınız mı? allahım çok iyiydi ya keşke geri gelse o anlar...

devamını okuyayım »
10.11.2014 13:24