longitudinale posteriore

  • 4170
  • 27
  • 4
  • 0
  • dün

zonguldak

bu akşam ilk defa gittim cicoz ybr'mle. şehrin ortasında gemi var lan! yani şöyle, gemi baya denizde duruyor da nasıl yapmışlarsa liman baya şehrin ortasına kadar girmiş, ben şok. ondan sonra da girdiğim her yol tek yöndü, kayboldum mk, mecbur ters yoldan götün götün bildiğim yere çıkıp bastım döndüm ereğli'ye.

bu şehre çirkin diyenler bok yesin, ciddi diyorum çok sağlam bir dokusu var şehrin, gel buraya dönem filmi çek, o kadar aynı kalmış her şey. sözde modern ruhsuz beton binalar yok, şehrin içi buram buram tarih kokuyor. gündüz gözüyle göremedim kömür karasını her yerde ama belli ediyor kendini, her yerde kömürle alakalı bir şeyler var. ayak değmeden bi dolandım şöyle ama kesinlikle geri geleceğim süper mekan yemin ediyorum.

he bi de yeşil lan! baya her yer ağaç, üniversitenin kampüsüne kesin girin, müthiş bi atmosferi var, ben bu kadar tahmin etmiyordum, he bi de ereğli'ye dönerken kozlu tarafındaki karadeniz manzarası şahane. 3 aydır ereğli'deyim, bi bok yok dediler diye gelmemiştim hiç ama büyük salaklık etmişim, ciddi diyorum gelin görün, türkiye'deki en nev-i şahsına münhasır şehir olabilir.

edit: treni nası unuttum lan! sultanahmetteki tramway trafiği gibi tren trafiği var burda, katarlar geçiyor sürekli arkasında kömürle tabii ki. çling çling bariyer kapanıyor, tren bekliyorsun müthişlik. tren olan yer çirkin olabilir mi?

devamını okuyayım »
12.06.2015 01:32