mrsengineering

  • 1336
  • 16
  • 3
  • 0
  • evvelsi gün

platoniğin aşırı umut veren sıradan davranışları

bir arkadaşım var kıza fena halde kapılmış durumda. ama öyle böyle değil.araya binbir tane adam sokup tanıştırdılar bunu kızla. bu iyice bi hallendi kızı instagramda takiplemeye başlamış sonra bi de tutmuş mesaj atmış. kız hem mesajına cevap vermemiş hem de bunu takibi bırakmış. bu açıkça seni istemiyorum demektir normal insanlar için. peki bizimki ne anladı biliyo musunuz? " o da bana aşık(^_^)" tam da bu modda dolanıyor ortalıkta.
yine aynı arkadaş anlatıyo diyoki "ayşe( kızın kod adı ayşe olsun) instada bir şey paylaşmış.sorsan ikimizde maviydik birimiz deniz birimiz gökyüzü yazmış. ben de bunu üzerime alındım doğal olarak."hah tam olarak buna bittim. gülmemek için zor tuttum, doğal olarak diyor bi de.
yine aynı arkadaşım bu ayşe'yle aynı ortamda farklı masalarda otururken kızın kendisini kestiğini iddia etti lakin kızın bize sırtı dönüktü, görmedi bile.
yani demem o ki sıradan davranmak yine iyi bizimkine kız davranmıyor bile. böyle insanlar için üzülüyorsunuz ama gerçeği anlatmayı denediğinizde asla kabul etmiyorlar. e madem öyle kendin gör deyip köşeye çekilmekten başka bir şey gelmiyor elden. illaki burayı okuyan platonik arkadaşlar vardır. lütfen kendinizi bu duruma düşürmeyin. en azından güvendiğiniz arkadaşlarınıza sorun sence umut var mı diye. biliyorum bu yazdıklarımı kaale almak istemeyeceksiniz ama lütfen alın.

edit: bizimki gitti söyledi kıza kız bunu bir güzel reddetti.

devamını okuyayım »