redwiner

  • azimli
  • mülayim ama sempatik (531)
  • 2463
  • 6
  • 1
  • 0
  • geçen hafta

5 nisan 2015 galatasaray kardemir karabükspor maçı

müthiş zevk aldığım maç.

yok lan maçtan zevk almadık da maçın saati tarihi falan filan inanılmaz sinerjik oldum.

maçı yorumlayan yorumlamış, kuşa duşa filan sokanlarda sokmuş zaten. salla gel biz tribünlere gidelim.
orta yaş ve üstü insanlar için gündüz maçları acayip zevkli. bir kere herkesin aklına bahardan kalma bir gün neuchatel xamax maçı gelmiş. mis gibi hava, muazzam bir saha, tribünler. insan daha ne isteyebilir ki?

maç boyunca seyircinin sık sık oturmasının ana sebebi erkek seyircilerin aileleri, çoluk çocuğu, sevgilileri ile bu maça gelme sebebidir. ne güzel her yerde çocuk. oh mis valla. kuşak yetiştirme bu maçlarda olur zaten. gece maçına çocukla gitmek nedir lan? mis gibi pazarları gündüz maçı işte. oynatın yeni bir tribün kuşağı yetişsin. çocuklar maçı görsün diye çoğu insan oturuyordu.

seyirciler arasından ufak detaylar vermek lazım.
bu kadar çok çocuk olunca küfür sayısı inanılmaz düşmüş. toplu küfürün zaten bu maçta olması imkansıza yakın olsa da bireysel küfürün bile sıfıra yakın olması inanılmazdı.
bruma içerideki başakşehir maçından sonra bu maçla beraber seyirci üzerindeki etkisini sıfıra indirdi. ne yapıcaz lan biz bu kanatlarla? (ben demiyorum iki yanımdaki adam diyor)
muslera'nın bizim için bile sıradan olmayan kurtarışı güney tribününden başlayıp tüm tribünlere yayılan muslera sesleri ile taçlandırıldı.
karabük seyircisine yaklaşık 70 metreden zonguldak atkısı açıp kendini 15 karabük seyircisine göstermeyi beceren taraftar efsanesin valla. nasıl becerdin lan bunu.

bugünlük maçtan aktarılacaklar bunlar. çoluk çocuk eğlendik la biz.
eyyy federasyon
cuma maçlarını 19 da
ctesi maçlarını 18 de
pazar maçlarını 16 da yapsanız bu tribünlere seyirci çekmeyi başarabilirsiniz.

devamını okuyayım »
05.04.2015 21:41