scylla charybdis

  • delikanlı (448)
  • 607
  • 5
  • 0
  • 0
  • geçen hafta

abi kardeş diyalogları

küçük kız kardeş başka bir şehirde okumakta ve yeni ev tutmuş bulunmaktadır. ağızdan laf alma teknikleri konusunda ustalaşmış abi ise yni bir teknik üstünde çalışmaktadır.

abi: bu hafta sonu nihan * gelicek ama ben önce sana sorıyım dedim
saf kız kardeş: ? ne alaka? ben gelmiycem ki bu hafta sonu bana niye soruyosun
abi: ne biliyim soriyim dedim
skk: alla allaaa bana ne sizin ilişkinizden gelicekse gelsin
a: ne yani şimdi senin sevgilin oraya gelip kalırken sen bana sormuyosun diye benim de sana mı sormamam gerekiyo!
skk: ehehe... yaa ne alakası var şimdi.. gelsin kalsın tabi en doğal hakkı hafta sonları senin yanına gelmek
a: ben sorumun cevabını aldım canım benim. hafta sonu görüşürüz.
skk: yaa abiii
a: iyi geceler....
skk: ... iyi geceler abicim

devamını okuyayım »