siyah gocuk

  • 379
  • 8
  • 1
  • 0
  • 6 gün önce

28 aralık 2011 şırnak'taki köylülerin bombalanması

bana hayatı sorgulatan katliam.. bana göre katliam, sana göre zafer, ona göre noolmuş lan, sözlüğe göre bombalama, medyaya göre olay.. herneyse.. allah beni de vicdansız yaratsaydı da zerre üzülmeseydim insan ölümlerine sizin gibi.. size hayat daha kolay lan. insanı insan olarak görmüyorsunuz insan hayatının yanında hala devleti falan kutsuyorsunuz ya, kolay sizin işiniz.. duygu yok ya oturup yazıyorsunuz yok kaçakçı yok devlet bekası yarağı küreği diye.. biz de uğraşıyoruz, itlere laf mı anlatalım acıya mı yanalım..oturup bir şeyler yazmak istiyorum o bile ar geliyor. adamın oğlu paramparça, klavye başında, adama oğlunun paramparça olmasının normal olduğunu anlatıyor birileri.. ve illa ölenin milliyeti mesleği.. ya çok bir şey değil sadece bir adam ölüyse dini dili vatanı ve işi ne olursa olsun sadece sus be adam.. kınama üzülme ama sus ulan sus.. ölen de öyleydi böyleydi deme bi sessiz ol..

devamını okuyayım »