sonpozisyonosfaytbence

  • azimli
  • kofti anarşist (160)
  • 1753
  • 6
  • 0
  • 0
  • geçen hafta

25 şubat 2016 lazio galatasaray maçı

son 2 yılda şu klübün başına gelenler inanılmaz aq. tarantino filmi gibi. bence artık dibi gördük. bundan daha dip olamaz. bu senenin çöp olacağını şahsen hazırlık kampında söyledim. hamza takımı iyi çalıştırmadı ve takviye istemedi. sonrası malum. gelen giden elumuze verdi.

ffp cezası falan vız gelir, bu takıma verilecek en büyük ceza transfer yasağıdır. düşünsene şu kadroyu 1-2 sene daha izlediğimizi. vallahi çıldırırız. akıl hastası oluruz hepimiz. yada birkaçımız katil olur, diğerlerimiz de içerde ona iyi bakma söz verir.

herşeye rağmen eğer transfer yasağı cezası gelmezse mayıs ayında dursun belasından kurtulacağız. aklı başında bir başkanla ve bielsa-favre gibi bir teknik direktörle 2 seneye yine can yakan bir takım oluruz diyorum. bu camia acayiptir, lost'daki duman gibidir nerden geldiğini anlayamazsın. battı zannedersin çıkıverir.

bu seneyi zaten çoktan çöpe atmıştık, artık sinirlenmiyorum. eğer burayı okuyan yetkili varsa onlardan talebim gelecek planlamasını bir an önce yapmaları.

başkan adaylarım: dinçer azaphan, adnan öztürk

antrenör adaylarım: bielsa, favre

son öneri: koray günter ve sinan gümüş hariç bütün yerliler postalansın.

not: lazio'lulara da allah sabır versin bok gibi takımları var.

devamını okuyayım »