stalemate

  • azimli
  • hırçın golcü (299)
  • 1447
  • 13
  • 2
  • 0
  • 4 gün önce

bir erkeğin evli olduğunu anlama yolları

yazılanların ne denli saçma olduğunu görüp, bu maddeleri bi kendimde düşüneyim dedim, ortaya şunlar çıktı..

1. çok sık yalan söyler ve tutarsız davranırlar: çok sık olmasa da yalan söylerim. oldukça da tutarsız davranırım, zira olayları çıkmaza sürüklemeyi seviyorum. %75
2. ortada hiç bir sebep yokken ortadan kaybolur sonra birden bire ortaya çıkarlar. : %100, sevdiğim hareketlerden
3. genelde hayatları belli bir düzene girmiş, belli bir standardı yakalamışlardır, zaten bunun verdiği rahatlıkla ve tek düze hayatlarına kendilerince renk katmak için böyle iğrenç işlere kalkışırlar. : ilk iki cümlesi uyumlu, gerisi yazar sıçmığı olduğundan.. %100
4. facebook kullanmadıklarını söylerler ya da yakın zamanda açılmış fake bir profilleri vardır. : %0
5. akşamları belli bir saatten sonra, özellikle pazar günleri birden bire ulaşılamaz olurlar, sorsanız bin bir türlü bahane sıralarlar: bazen ulaşılmaz olabiliyorum, %80
6. o telefonları ne hikmetse bir türlü masanın üzerine çıkartılmaz hep cepte durur: çoğunlukla cepte durur, bana göre telefonun cepte durması -üzülürek söylüyorum- karşındaki insana bir saygı ifadesi günümüzde. %80
7. temiz ve bakımlı giyinirler, üstleri başları hep ütülü, düzgündür. evde yapan bir garibim var tabi: %100, çilekeş anam..
8. bazen dikkat çekmemek için akşam, gece geç saatlerde de arayabilirler ama yine ne hikmetse dışarıdadırlar. evli bir zampara, kendisinden kuşku duymamanız için her fırsatı kollar. sigara almaya çıkıyorum der o arada sizi arar: belli bi saati ya da mekanı yok aramalarımın, gerisi yazar sıçmığı olduğu için %100
9. gereğinden fazla bonkör olurlar, nihai hedeflerine ulaşmak için yapılacak hiç bir masraftan kaçınmazlar: %100, iyi para kazandığım için gereğinden fazla bonkör davrandığım olur, bir gecede bütün kazandığım parayı arkadaşlarımla harcamak için ya da bütün birikimimi rulette kırmızıya koymak için yaşıyorum, aksi takdirde benim hayatımın bi anlamı yok. o nihai hedefini de al, götüne sok.
10. sizinle bir an önce yalnız kalmaya çalışırlar. amaç başından bu olduğu için, başka sosyal aktivitelerle boşa vakit kaybetmek istemezler. en azından foyaları ortaya çıkmadan sevişebilmektir tüm dertleri: yazarın kendi iğrençliklerini bir kenara alırsak, %100
11. kimlikleri nedense hiç yanlarında olmaz. ehliyetle takılırlar. böyle bir durumdan şüpheleniyorsanız mutlaka kimliğini görmeye çalışın: %0, her zaman her iki kimliğim de yanımdadır. ha keza, hakkımda dolambaçlı yollardan bilgi almaya çalışan insanları genellikle tespit ederim ve onları çok sevdiğim söylenemez. bu tür manyaklara ara ara bulaşsam da, en nihayetinde hep uzak durmuşumdur.
12. bazıları evde otururken hadi skypea gel kamera açalım diyecek kadar da aptal cesareti gösterebilirler, ama kameranın mikrofonu hep bozuktur: %0, herhalde en alakasız tespit bu olsa gerek..
13. sizinle avm gibi çok kalabalık yerlere gitmek istemezler: %100, siz nası bi manyak çıktınız acaba?!
14. iş arkadaşlarının yanında rahat rahat konuşamaz, hep çok yoğundur, çok meşguldür: iş arkadaşım yok, genelde proje bazlı ve yalnız çalışırım, kalanı da doğru olduğundan %100
15. kısa süreli heyecanların peşinde olduğu için günlük sıkıntılarınızla, hayatınızla fazla ilgilenmez ama ilgiliymiş gibi görünmeye çalışır: %90, acaba sen partnerinle ne kadar ilgilisin ve ayrıca bu ilgili olma durumu, bir ilişkinin sağlıklı yürüyebilmesi için ne kadar gerekli?

buna göre 15 maddede 3 madde dışındakiler benim yaşam tarzımla epey bir uyumlu, ortalamasını alsan herhalde %80'in üzerinde çıkar. ammavelakin bugüne kadar ne evlendim, ne bir sevgilimi aldattım, ne de poligamik bir ilişki yaşadım. yani bir başka deyişle, ortaya böyle bir şey atıyorsanız, oldukça geniş bir hayat tecrübesine sahip olmalısınız, zira herkes bir değil.

devamını okuyayım »