tcgrk

  • hippi (427)
  • 708
  • 0
  • 0
  • 0
  • geçen ay

izmir baharda coşuyor yaza hazırlanıyor zirvesi

kabul ederekten, biraz biraz sıçtığım zirvedir. ama olaylar kontrolümden çıkmıştı... hayallerim yıkıldı resmen.

biz mekan sahibi ile üst kat için anlaştık, lakin ben mekana gittiğimde ( 18:45 sularında o da bir yazar arkadaşa eşlik etmek için onu beklediğimden ) bana "aşağıdasınız" dendi... sebebini söylüyorum "90 kişilik kayıt görünmesi" çünkü ben kendilerine ya bakın 80-90 kişilik kayıt var ama hadi 50-60 ı gelsin dedim; o nedenle sığamayacağımız düşünülüp aşağı taşımışlar olayı... velhasıl ne istediğim bize ait yer olabildi, ne istediğim konsepti yaratabildim! yine klasik bir zirveye döndü; şahsi kanaatim - hedeflerimi yakalayamadığım için - çok boktandı.

sonradan masamıza teşrif eden 'kronik yorgun' bana bar tarafında bi 8-10 kişilik kalabalıktan bahsettiler. ilk geldiğimde bir grup da gördüm; daha sonra mekana girip " ama biz 8-10 kişiyiz " diyen bir grup da gördüm. burada aslında eleştiriyi kabul edebilirim; bir afiş bir uyarı v.b. diye ama kusuruma bakmayın; ben daha önce katıldığım 7-8 zirvede böyle bir olay görmemiştim; ekşi sözlük zirvesi dedim, organizatörü buldum...

bunu ayrı satırda yazıyorum; gelip bizi bulamamış olan varsa mekanda - ki fazlaca olduklarını düşünüyorum sayıca - defaatle yazmıştım mekana gelince beni bulmanız şart diye. hani zirvenin nerde olduğunu bile sormadan mekana oturan ve bizim keşfettiğimiz bir kaç kişi oldu sadece. tam bu cümlede sert çıkıcam; mekanda çıkıp da hey ekşici var mı aranızda diye masa masa dolaşamazdım (= ayrıyetten bunu belli etmek için elimden geleni yaptım, yakalarımızda yapışkanlı nickler; ellerimde kalem kağıt masa masa dolaşıp kayıt yapmam muhakkak dikkat çekmiş olmalı!

şunu da not düşüyorum; bütün garsonların herkesin orada haberi vardı olaydan; sorulsa yönlendirilebilirdi. bizim ile aynı mekanda olup bizi bulamamış olan veya farkettiği halde yanımıza gelmeyen olmuşsa gerçekten üzülürüm, üzüntümü bildiririm.

edit: görüldük veya görülmedik de; ya bir de telefon numaram vardı, ekşi mesaj- face grubu herşey açıktı sürekli güncelledik hani zirvenin yapılmayacağını, veya kafasında soru işareti olan varsa bir şey yazsaydı başlığa, bir mesaj atsaydı hani herhangi bir şey yapsaydı yine görür yine bulabilirdik birbirimizi aslında... niye olmadı ki bunlar? :(

üzüldüm

edit2: çimlere geçtik gelenlerle, öyle toparladık yani iyi de oldu hoş da oldu bence çimlerle toparlanması çünkü mekandan dolayı dağılmıştı zirve :)
edit3: yahu ekşi x.yıl partisi yapmadık ki; yatırım yapamazdım :( mekan da kapatamazdım. mekan yüzünden dağıldık...

itiraf1: bana çok ama çok büyük hayat dersi oldu bugün. hata yaptık; ama o kadar da mes'udum ki... çok şey aldım bugün hayata dair çıkarımlar yaptım. felsefik sonuçlar doğurmuş olan zirvedir.
__________

bu açıklamayı birkaç kişiye yaptım; ben içki içen bir insan değilim. bar v.b. zirveler dışında asla ortamım olamaz haliyle eğlence insanı da değilim. amacım sadece insanların eğlenmesiydi, hiçbir şey planladığım gibi gitmedi.

bizi bulan bulamayan, katılan katılamayan, eğlenen eğlenmeyen herkese çok teşekkür ediyorum beni kırmadılar geldiler; sıçışıma ortaklık ettiler.

ama özellikle bizi bulamayanlar ve varsa eğlenemeyenlerden ciddi manada özür diliyorum. zirve işi bana yaramadı (=

saygılar hepinize :)

devamını okuyayım »
22.04.2012 02:46