usuyoruz maykil regis

  • müzmin yedek (82)
  • 816
  • 17
  • 6
  • 0
  • dün

neden sevgilin yok

soru cümlesi.

sakin olun arkadaşlar. çirkin değilsiniz, taş kalpli değilsiniz, beş parasız olduğunuzdan da değil. kendinize böyle şeyleri neden göstermeyin. fiziksellik ve maddiyattan farklı düşünün biraz. problem biraz kitlesel. yani erkeklerin yapmaya çalıştığı anlamsız hareketler birleştikçe yalnız insan sayısı da artacaktır.

şimdi hemcinslerimiz, yüksek ihtimalle bunun içinde siz de varsınız. dengeyi bozacak davranışlarda bulundular/bulunuyorlar. sosyal medya üzerinden, türlü türlü anlamsız hareketlerle, şiirlerle, ses kayıtları ve videolarla kadınları elde etmeye çalışıyorlar.

biri "merhabaa merhabaa" diyerek kafayı yemiş bir biçimde kağıtları masaya vura vura kızlara yürüyor. bir diğeri tuhaf tuhaf ağız ve el-saç hareketleriyle "kendini müziğe fazla kaptırmamış mıydın? ya da bana mı öyle geldi? bilmiyorum artık, ya da bana öyle geldi" gibi iğrenç bir şekilde kızlara yürüyor. ya bir kızla tanışmak için dilekçe yazan, türlü kelime oyunları yapan adamlar var.

bunlar aklı başında sandıklarımız. tırcı36ramazan rumuzlu psikopatlara değinmek bile istemiyorum. düşünün, sadece sosyal medyada bir erkeğin 30 kadına yazdığı bir durumda, doğal olarak bir kadına 30 erkek yazmış oluyor, kadının açısından bakın bu vaziyete.

ciddi anlamda belirgin özelliklerinizin olmadığını varsayıyorum. bu kadınlar için koşturmanızın bir anlamı yok. yani boşa volta atıyorsunuz. vilfred pareto reise saygılarımı sunarak devam edeyim. etrafınızdaki kadınların %80'i erkeklerin %20'sini talep ediyor. ilişkiler dinamik olduğu için bunu farklı yorumlayacağız. yani o erkeklerin %20'si istediği kadını, birden fazlasını elde edebiliyor.

yani olur. sevmek, sevilmek istiyorsunuz. hayatın gerçekleriyle yüzleşmek köşede dursun, bir kaçış arıyorsunuz. epik hikayeler yazmak istiyorsunuz. filmlerde gördüğünüz şeylerin etkisinde kalıyorsunuz ama rasyonel olmak zorundasınız. kendinize kızmayın, özgüveninizi yerle bir etmenize gerek yok.

yapmanız gereken şey çok basit. gittiğiniz her kafede bir kıza aşık olmayın amk. gözleriniz sürekli avını arayan atmaca gibi kadınları aramasın. bunları yaparak özsaygınızı yitiriyorsunuz. ilişki dediğiniz şey sadece kadınlarla değil. bak karşına oturmuş bir eleman bir şeyler anlatıyor, sen kızı kesiyorsun.

tamam sen bakıyorsun o da sana bakıyor. aklında müthiş bir uyumun ve aşkın hayalini kuruyorsun. işte günümüzün en büyük illüzyonuyla karşı karşıyasın. sosyal medya meselesinde bahsettiğimiz, burada reel hayatta karşımıza çıkıyor. yan masandaki eleman da o kıza bakıyor. arka masandaki de. sizden önce orada oturanlar da baktığı gibi sizden sonrakiler de ona bakacaklar. bunu sokakta, metroda, iş yerinde vs. olarak da çoğalt şimdi. sana "kız bana bakıyor lan benden hoşlandı heralde" dedirten illüzyonun bozulduğunu hissedebiliyor musun? şansının ne kadar düştüğünü? pareto reise selamını ilet, hemen şimdi.*

bu dönemde bir kadını elde etmeye çalışmak gerçekten ekstrem özellikleriniz yoksa aptallık. yakışıklı/karizmatik bir erkeğin birkaç ay içerisinde dört ayrı kadınla birlikte olduğunu da varsaysak neticede o da bir kadınla eşleşecek. istisnalar kaideyi bozmaz. kalan 3 kadın ise, tutunamadığı ya da bu erkekler alım gücü hasebiyle ciddiyetten uzaklaştığı için kalan bol alternatif (%80) içinden seçim yapıyor. siz de bunların içindesiniz. yani netice itibarıyla %20'lik erkeklerin reddettiği, zaman geçirip yol verdiği ya da onlara hiç ulaşamamış olan kadınların peşindesiniz. inanmıyorsanız, daha önce sizi siklemeyen, yüksek ihtimalle yamuk suratınızla çekmeye çalıştığınız selfienizle dalga geçen burcunun siz işe girdikten, biraz para kazandıktan sonra muhabbet açmaya çalışmasına bakın.

bu kadar alternatifin olduğu bir yerde o kadın sizi diğerleriyle kıyaslayacaktır. unutmayın ki karşınızdaki kişi alternatifler arasında seçim yapmaya çalışmaktan yorgun düşmüş birisi. çünkü 80 tane ayrı meyve arasından bir tanesini seçecekseniz, çoğuna bakmışsınızdır ve ayaklarınız artık yorulduğu için birini soyup yemek istersiniz. kaldı ki toplumun onlara öğrettiği/dikte ettiği bir evlilik olayı var. yaşı geçmeye başladı. pozitif 1-2 özelliğinizle kötünün iyisi olarak sizi seçti. ama hala eksikleriniz var. size saygı duymayacaktır. sizi, istediği profile oturtmaya çalışacaktır. o yüzden sürekli müdahale edecek. sözlerinize, davranışlarınıza, giyiminize hatta ilişkilerinize ve yaklaşımlarınıza kadar.

yapacağınız tek şey hayatınıza odaklanmak. sorumluluklarınızla ilgilenmek. bir kadın sizi alternatifler arasından seçmemeli. sizi kazanmaya çalışmalı. özsaygınızı asla yitirmemelisiniz. çok naif benzetmeler yaptım burada. buraya öyle bir benzetmede bulunurum ki kuduz köpek gibi göründüğünüze inanırsınız. genel itibarıyla onurunuz ve şerefiniz her şeyden daha önde. bunları bilerek hareket edin. unutmayın, sırf "iyi sikemediği" için sırtlanlarla aldatılan erkekler var. bunlar sizi her pozisyona düşürebilir. ama şerefini, onurunu, gururunu koruyan ve yoruma açmayan bir insan olursanız bu tip şeyleri yaşamadan bertaraf edecek bazı yetileri kazanırsınız. zamanı geldiğinde de yalnızlığınızın altına dinamit koyup rahatça patlatabilirsiniz. diğer türlü onurlu bir yalnızlığı hiç bırakmayın.

şimdi, neden sevgilin yok? sorusuna ne cevap veriyoruz? "ben böyle istediğim için"

ek (bkz: #97880981)

devamını okuyayım »