whynot666

  • bıçkın (487)
  • 923
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2 yıl önce

bir üniversitede yaşanabilecek en dumur olaylar

okulun ilk senesi; kampüs içinde eşofmanlı, 18 vites ihlas bisikletiyle gezen bi adam yaklaşıp,
iba: naber gençler nasıl gidiyo okul
biz: iyi dayı, alışmaya çalışıyoruz
iba: hee iyi bakalım var mı bi sıkıntı
biz: yok dayı eyvallah
bu arada fakültenin kapısındayız, girişlerde kimlik sorulmaktaydı ve arkadaş kimliğinin yanında olmadığının farkına vardı. ve beklenen cümle "olum kimlik yok yanımda!"
iba: gel lan gel sen bendensin bugün.
biz: höe?

güvenlikler bizim dayı diye hitab ettiğimiz adamı görünce kıyafetlerini düzeltip hazırola geçtiler ve dayının dayı değil rektör olduğunu idrak ettirdiler.

iba: bilardo bileniniz var mı lan.
biz: ehm! yok hocam, dersimiz vardı bizim...

devamını okuyayım »