yazdiklarimin hepsi hayal urunudur

  • 4477
  • 7
  • 2
  • 0
  • evvelsi gün

yaran inci sözlük entry'leri

baslik: babam 10 sene once kanser oldu hala geberemedi amk

yazan:biyikli genc forvet( ilik milik ama severim)

amk çıldırcam lan bi dinleyin allahınızı severseniz. inanduk doktorlara, 3 ay yaşar dediler, ayriluk defterini 10 yıldır vermediler. ulan bu gavat ismini vermiym bi tekstil fabrikasında çalışıyodu, akşam eve gelir yüzü gözü pislik içinde, ne yıkanır, ne paklanır. amokaçi gibi gezer amkoduğum. bi de sümsük, sünepenin teki. anam kovardı bunu evden, bu dangalak da kahveye gider, gerçi anam kovmasa da her akşam gidiyordu amkodumun sığırı, bi bok da yaptığı yok haa, kimsenin bunu siklediği falan yok kahvede, yanlarına oturtuyolar, öyle arada bir ağzına iki leblebi atıyolar, demliğin son postasındaki katran gibi çaydan da verdiler mi tamam. maymun gibi alkış tutacak sevincinden dangalak.

ulan bu bi gece eve geldi, biz uyuyoz tabii, tüberkulozlu merzifon eşşeği gibi hönk hönk öksürüyo ama nasıl, binayı inletti şerefini siktiğim. ulan uyandım dedim yarın bi siktir git, dispansere mi gidecen, sağlık ocağına mı, bi baktır. hayvan oğlu hayvan köpek gibi sigara içiyor, bi de 20 senedir 2000 içiyor yamuk kafasını siktiğim, üniversiteli piçler bilmez, en ağır sigara amk bi de pahalı, sanırsın mebus amkodumun oğlu, götündeki asker yeşili don delik deşik oldu, bu sikik hala en kral cuvaradan içiyor, biz de anamla yeni harman içiyoz amk. ayranı yok içmeye, atla gider sıçmaya. neyse bu gavatla gittik üniversite hastanesine, röntgen möntgen çektiler, gavatın ciğeri görünmüyo amk, film de siyah, bu itin ciğeri de siyah, karaelmas sandığına dönmüş sığırın ciğeri, bu götveren doktor, ciğerler iflas etti, 2 aya tüm organlara sıçrar, en fazla 3 ay yaşar dedi. ben tabii sevindim amk kumanda bana kalacak. ama bu götveren hiç oralı değil ki. beni bu hastalık yenemez, moralle falan yenerim ben bunu dedi.

hay demez olaydı. 10 sene geçti, şam şeytanı gibi gavat. hala ayakta, siktiğimin doktoru 10 sene önce ciğerleri bitti dedi, kanını siktiğimde nası bi ciğer varsa bittikçe yenisi mi çıkıyor nedir, hala darıcadaki goriller gibi fosur fosur sigara içiyor amk. 3 sene önce böbrekleri bitti dediler, geçen ay amcasının oğlunda böbrek yetmezliği vardı bi böbreğini ona verdi amk. bağırsağı pankreasına mı nereye düğümlenmiş sıçamıyo. ağzından mı sıçıyo napıyo bilmiyorum, yemek borusunu söktüler gavatın yeni bağırsak yaptılar, yemek borusunun olduğu yere de, kalorifer tesisat borusu gibi bi bok döşediler, katı bi bok yiyemiyor gavat. ağzına plastik huniyle tarhana marhana falan döküyoz, arada milupa aptamil midir ne sikimdir ondan istiyo nabalım alıyoz amk. bi de gırtlak kanseri, bildiğin gırtlağında delik var amk. ablamın küçük kızı var, parmağını falan sokuyo, zincir mincir sarkıtıyo amk, bi de makine taktılar robot gibi konuşuyo, prostat kanseri de var ecdadını siktiğimde, elinde naylon poşetten mesane yapmışlar onla geziyo, eve birini getiremiyoruz amk öyle kesif sidik kokuyor, burnumu kestirsem kulağımla alırım o kokuyu o kadar leş kokuyor şerefsizin sidiği.

ulan bi gece vicdan azabı gibi dikildi tepeme, ben uyuyom, kalk dedi, dedim nooldu, üstü başı sırılsıklam gavatın, gasilhane ibriği gibi sallanıyo. elinde plastik hunisi var, şunu ağzıma daya üç posta su dök abdest alacam, gırtlaktan kaçıyor dedi, delik ya gırtlağı aradan sızmış, sırılsıklam olmuş dangalak. dedim namaz yeni moda mı, ne namazı dedim. namaza başladım dedi. gavat şükür namazı bile kılıyor artık. neyine şükrediyosa, bala göte yaşıyor iman tahtasını siktiğim. allahım üç senelik dicitürk aboneliği almış bi de, gece dörde beşe kadar yabancı film izliyo, herifteki özgüvene bak ya 3 sene daha yaşayacağına inanıyor bildiğin. allahım bi de fix bi lafı var, biri naber nasılsın falan deyince noolsun sabbaha kadar oturiyiruk, akşama kada yatayiruk diyo, bi de şiveli şiveli, hay senin ağzının yayını, dilinin astarını sikiym ya. ulan laptopu alıp yanına oturuyorum, çamlıcada mezarlık, cenaze levazımatçısı falan yazıyorum gogola. ulan hiç oralı olmuyo, internete fazla takılma diye nasihat veriyo gavat.

geçen bizim nalbur cumhur amcanın oğlu vardı dokuz yaşında mete. o lösemiden öldü, ulan bu arsız, başında kasket, elinde bastonla başsağlığına gitmez mi? ulan cumhur'un nasıl zoruna gitti, aile eşrafı buna pis pis bakıyo ama bu gavatta en ufak bir suçluluk hissiyatından emare yok, gayet vakur götveren, ulan o velet bile kaderine razı oldu, sen 60 yaşına geldin, hala direniyon hayata tutunmaya çalışıyon, karaktersiz amk.

ama yeter bıktım amk, bir sene daha beklerim öldü öldü, ölmezse bağışlicam götvereni tübitaka mübitaka, incelesinler sığırı, naapmak istiyolarsa bu gavatın üstünde yapsınlar, nasılsa gebermiyo piç kurusu, bana bi kalp, bi beyin yeter falan diyo zaten götveren. ilime, bilime bi faydası olsun bari.

devamını okuyayım »
20.04.2014 14:52