zz top

  • ağır abi (458)
  • 772
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3 hafta önce

ios 6

ios 2 küsür döneminden beri ios kullanan birisi olarak, yeni işletim sistemi sürümünde 3d harita filan istemiyorum kendilerinden.
telefonumu jailbreak yapmadan kullanabileceğim özgür erişime ulaştıkları anda jailbreak yapmaktan vazgeçerim.
iki sikkodan değişiklikle göz boyamasınlar artık. yok facebook entegrasyonuymuş da, bilmemneymiş.
facebook entegrasyonu olsa ne olur, olmasa ne olur? twitter entegrasyonu koydunuz da ne oldu? jailbreak yapmadan wifi erişimini açmak ya da kapatmak için, kilidi açıyorum, ayarlar'a basıyorum, wi-fi ye basıyorum, sonra önüme açma /kapatma butonu geliyor. bu bluetooth'u açmak ya da kapatmak için de geçerli, data erişimini de. lockscreen'de günün saati ve tarihinden başka birşey görünmüyor, adamlarda ne animasyonlar var. haftalık hava durumunu bile lockscreeninde görebiliyor mesela. hayır sen widget desteği koy, kullanmayan kullanmasın kardeşim.
sonra beğendiğim bir resmi duvar kağıdı yapmak için önce resmi kaydetmek, sonra ayarlar/duvar kağıdı sekmesine gidip duvar kağıdını seçmek ve onaylamak gerekiyor. üstüne üstük custom zil sesi için bin dereden su getiriyor, ona da 40 saniye süre koyuyor.
bunları kolaylaştırmak yerine adam gitmiş facebook entegrasyonu yazıyor.

madem öyle git htc ya da samsung al beğenmiyorsan diyenler çıkabilir, evet haklılar.
ama ben bu makinayı bir bedel ödeyerek bir zaman önce satın aldım, bu öyle zırt vırt değiştirilecek bir şey de olmadığından bunları istemenin de hakkım olduğunu düşünüyorum. ha biz böyleyiz, apple şöyledir, biz yol gösteren firmayız diyorsanız bilemem. şayet ios 6 versiyonundaki geliştirmeleriniz şu aptalca eklentilerden ibaretse jailbreak yapanlara kızmayacak, müşteri kaybetmeyi de göze alacaksınız.
hadi dağılın şimdi.

edit: nasıl unuttum yahu; bir de sistem kaynağının da anasını siken itunes diye bir saçmalık var. her telefon bağlayışında telefonunu yedekliyor bekliyorsun, playlistini değiştirmek için sync denen saçmalığa katlanmak zorundasın. ıvır da zıvır.

devamını okuyayım »
11.06.2012 13:47