şükela:  tümü | bugün
  • harika bir versus.
  • işsizlikten atılan mesajları okuduğum versus.

    sarpes oğlum öyle direkt mesaj mı atılır, ne ayıymışsın. azıcık nazik ol deve. sana eleştirim bu kadar.

    sarıkız'a diyecek lafım yok, son mesajlarına kadar başa baş giden mücadelede; sarıkız'ın alevilere söylediği laflar direkt türk ceza kanunların duvarına çarpar. tam mahalle tarzı olmuş. çok seviyesizce. sana puanım 1.

    edit: sarpes denilen kişiyi tanımam etmem, ona diyeceğim en sert söz '' sapık piç '' olur. ama sarıkız'ın arkadaşları gelmiş alevi zart zurt muhabbetinde ne var sanki diye savunmaya yapmaya çalışmışlar. sapık bir piç olmaktan kat kat daha aşağılık bir sıfatı hak etmiş oysa bağyan. götü sıkışınca bilinç altındaki yobazlığı ortaya çıkarıyor böyle olaylar. ulan üzerine tez yazılır bu durumun. tez konusu arıyorum ben de mal gibi.

    edit 2: bir önceki editte arkadaşları gelmiş savunmuş dediğim entryler silinmiş. tepki görünce dayanamışlar demek ki.
  • işsizlikten bütün logları okudum. sarpes'in ağzını bozduğu kısmı okurken saldalyeden düştüm. diğer arkadaşın alevilere işi dayandırması ve o şekilde hakaret ettiğini düşünmesine üzüldüm.
  • ulan amına koyayım senin ben hayvan herif ülke sizin gibi şerefsiz orospu cocuklarından geçilmiyor birde kalkmış kız tarafına laf ediyor karakter yoksunu orospu çocuğu !!
  • efsane mesajlaşma sekansı.
    filiz sevişelimmi gibi başlayıp crescendo yaparak "senin ananın amına çubuk sikerim donanımımla mına bile korum"a varan, neredeyse hulusi ile mahmut'un birbirine hitaplarını aratmayacak bir kavgaya dönüşen über "versus".
    özet: ülkemizde işsizlik almış yürümüş beyler.
  • kız kezban, adam barzo. dağılabiliriz beyler. (dağılmicaksınız biliyom)
  • (bkz: mal beyanı)
    (bkz: sıçtım bu da kanıtı)

    edit: iki taraf da dahilmiş.
  • kıza kezban demek de bazı klavye delikanlısı,mal erkeklerce bir savunma mekanizması oldu bakıyorum da.
    yaz ananın numarasını şuraya ben de ona sorim bi "yaliiim bi abla diye?" görelim bakalım kezban mısınız değil misiniz o zaman?
    salaklar.

    edit: erkeğim aynen.
  • alevi insanlar için söyleyenen o sözlerin içimi yaktığı mesajlaşma. biz size ne yaptık da, bizi bu derece öldürmek istiyorsunuz?