• sözlerini yazmanın hiçbirşey ifade etmediği şarkılardandır bu. jack white'in blues söyledigini hayal edin, nassı olur deyip ardından şarkıyı dinleyin ve bi daha dinleyin ve bi daha...

the raconteurs albümü broken boy soldiers'dan;

when i was surrounded by the world
    you were the only one who came
    and you were the only one astounded
    which kept me grounded
    as the other girls thrashed my very name

then i looked over
    just in time to see her smiling back at me
    and saying everything's ok
    as long as you're inside my blue veins
    your blue veins

yeah and the feeling that you gave me
    no matter what i do or where i go
    it always will remain
    and those who would enslave me to get to me must get past you and will have no luck
    cause you'll protect me from all pain

the most beautiful, yeah the most beautiful thing cause anything else can't compare
    must be the blood that's running through your blue veins
    your blue veins

your blue veins

and i know you won't deceive me
    like the rest and there's nothing you need to explain
    you always were the first one to believe me
    when i said to you girl
    i think it's gonna rain
    but i could be wrong

yeah but all of these things
    all these things
    they're all truly nice but ain't nothing
    ain't nothing compared to the love that's running through your little blue veins

your blue veins
  • jack white'in o titrek gri vokalinin cuk oturdugu, meyhanelerde calinasi the racounteurs sarkisi
  • sanıyorum sözleri uyuşturucu hakkındadır.
  • sanirim, en guzel canli versiyonu eden sessions konserinde calinan the raconteurs sarkisi.
    oyle ki brendan benson abimiz sarkinin sonunda 'that's loud' demis, jack white'nin atarli performansini onaylamistir.

http://www.youtube.com/watch?v=wu79sa9gjki
  • 'it might get loud' belgeselinde jack white'ın modifiye gitarıyla ellerini kanatarak solo attığı sahnede çaldıkları the raconteurs şarkısı. o sahnenin dahil olduğu performans nerede, ne zaman çekilmişse bulmak gerek ancak 30-40 saniyelik güzel bölüm şöyle ;

http://www.youtube.com/watch?v=wab3harm7xw
  • kadınları eğitmeye ve güçlendirmeye odaklanan ve 1999 yılında kurulan kadın platformu. kadın cinselliğinin tabu olduğu pakistan'da göğüs kanseri konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla oluşturuldu. daha sonra kadınları eğitmek ve güçlendirmek, ana gündemini teşkil etti.

http://www.blueveins.org/
  • dinlediğim ilk günden aylar sonra içimdeki canavar ile beni tanıştırmış şarkı. kulak vermemek için çabaladığım kötü hislerin kralı.. işi en bok yanı ise şimdiye kadar hislerim beni pek yanıltmadılar.
  • 6-7 paragraflık bir yazının sonuna yapışıp kalmış bir şarkı işte. bir ankara gecesi yağmur altında dünyanın en güzel sesi tarafından en en iyi cover'ı yapılmıştır. sonra yol bitmiştir, şarkı da. insan şarkı dinlemeye korkar mı lan? ben 3.5 yıldır dinleyemiyorum bu şarkıyı.
  • "jack white blues'dan neden uzaklaşmasın, neden uzun uzun yaşasın, neden o çatallı kendine özgü sesi hep bir yerlerde olsun"a cevap niteliğinde, üzerine pek de bir şey söyleyemeyeceğimi hissettiğim şarkı.
  • şöyle uçuk bir canlı performansı da olan güzel şarkı

yeah but all of these things
    all these things
    they're all truly nice but ain't nothing
    ain't nothing compared to the love that's running through my little blue veins
hesabın var mı? giriş yap