şükela:  tümü | bugün
46 entry daha
  • aq çamurluk boyansa ne boyanmasa ne hasarlı dediği arabada sanki takla atmış.
    böyle ölücü tiplere tav oluyorum arkadaş biri benim arabamı alacakken camurlukta boya var almam derse siktir git kardeşim derim direk.bu arada bu olayı kanıtlaman da imaknsız belki sen vurdun sanayide yaptırdın yok saterken başıma geldi napsın borsuna sıfır arabamı versin aq sana.beyni değiştirilmiş şanzımanı değiştilmiş olsa anlarım seni de çamurluk için yaptığın masrafa bak amk :d
  • senin arabayı çocuklar almış, çarpmış sonra sana söylemeden sanayide boyatmış dostum. arabayı alıp, 28 ay kapalı garajda saklarsan o çocukların da çalmaya hakkı var. tek suçlu sensin.
  • araba yatmış, değer kaybı olmuş diyenlerin 2. el piyasasından haberi yok galiba. arkadaş altına yatırım yapsa bu kadar kazanmazdı.
  • 1-araç senin değil ki sen ne yalakalığını yapıyorsun.
    2-sözkonusu boya çok anlamsız.gitsin anlaşsın halletsin mahkemeye vermek ne amk
    3- belki de kendinde oldu olay nereden bilecek
    4-zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış..
  • borusan babamın oğlu değil. neler neler yaptığını biliyorum. yakın bir arkadaşım 1 bmw aracınının parasını üç sene sonra faiziyle geri aldı, sonra aldığı bmw'yi de değiştirtti.

    borusan sizin de babanızın oğlu değil. direksiyon kutusu arızalı arabayı götünüze sokuverir. eğer doğru dürüst tespit yaptıramazsanız avukat parasına kadar da size sokmaya devam eder.

    amaaa,

    mevzubahis konuda borusan rezaleti falan yok maalesef. söylenmesi gerekenler şükela modunda zaten gayet güzel söylenmiş. benim eklemek istediğim, yazar arkadaş haksız evet ama borusan da fırsatını buldu mu sikertir. ona göre herkes kendine dikkat etsin.
  • şu sonradan görme sınıfı anlamak güç, dikkat ediyorum periyodik olarak bu tip başlıklar açılıyor, yok efendim c200’ümün arka koltuğunun rengi atık, yok honda cipimin camı kırık, yok x6’mın halısı ezik, boya yapılık. ne lan bu, iyi bir arabanız var ne var yani çamurluğu boyalı çıkmışsa. ne yapacaklar sana yeni bir x4 mü verecekler ayyy çok pardon size defolu ürün vermişiz mi diyecekler?
    ne mal adamsınız ya. olm üç kuruş paranız var madem sağda solda hava atacaksınız neden bu işkence kendinize, sanki araba eskiden ikiye bölünüktü kaynatıp size satmışlar gibi davranmayın amk. yazık lan.
    bir de böyle yazıyorum diye kalkıp “sön bö öröbö köç pörö ö ködör pöröyö börörödö gördönmö” gibi gerizekalı turnusolu şeyler yazmayın üzerim.
  • üzgünüm, 0/10 rezalet.

    borusan adana-mersin'in çukurova'da tekel olması dolayısıyla hep biraz "tok satıcı" olduğunu düşünürüm. ne var ki, burada ispat edilemeyecek bir suçlama var. aracı almadan önce boya görmüş olma ihtimali ile aracı kullanan birinin veya otopark valesinin vs. sahibinden habersiz bunu yaptırmış olma ihtimali çok farklı değil.

    olasılıklar üzerinden yargılama yapılamaz. kati olamayacak bir varsayımla bir kuruluşu itham etmeyi uygunsuz buldum.
  • arabanın fabrika çıkışı "boyalı" olması birşey etmez. fabrikalar üretimde duruma göre ihtiyaç gereği aracı 3 kata kadar boyayabilir. ne ekmeği yendi be şu boya muhabbetinin? boyalıysa ne olur?
  • 3 hayırla uğurluyoruz.
    tanım: 2015 yılında alınan araç için 2020 yılında açılan rezalet başlığıdır.
  • sen kimin gazina geldin bebeeem ya.
    3 sene sonra arac boyaliymis demek ahahah
    guzel tezgah, hayirli isler.
68 entry daha