şükela:  tümü | bugün
  • soundtrack albümünün çıkacağı tarihi iple çektiğim bright'tan gelen yeni iş, logic ve rag'n'bone man ortaklığı. sırf şu parçaları nasıl değerlendirdiklerini merak ettiğim için filmi izleyeceğim sanırım.

    https://www.youtube.com/watch?v=o9zrqijcn5w
  • son aylarda dinlediğim en iyi şarkı.
  • bright filminin efsane şarkılarından birisidir. filmin müzik seçimleri harikaydı.
  • bright'ın açılış müziği. müthiş.
  • bright (2017) filmi soundtrack albümü ve filmin başında yer almasıyla ismini duyuran logic ve rag'n'bone man şarkısı. bright'ın atlantic records'dan çıkan 2017 tarihli bright the album albümünde yer alan eser, oldukça hoş ve hareketli bir parçadır. şarkının birkaç farklı remiks versiyonu da vardır. sözleri şöyledir;

    [chorus: rag'n'bone man]
    we're broken people now
    we're burning out
    so cold and bleeding now now now
    gonna let you down
    we're broken people now
    we're broken people now

    [verse 1: logic]
    tell me that i won't ever be nothin', ain't that somethin'?
    i've risen from the bottom
    i got 'em eyes on the prize and inside 'em
    damn right i overcame, y'all know the name
    we similar but never been the same
    everybody, yeah they know the name
    right now, we'll make it some how
    we'll make it some way
    yeah you know we gon' get it today like
    i'm all on my own now
    i won't ever let you down
    won't let you down down down

    [bridge: logic]
    yes i've been through it
    they know ı do it for the people
    i'm fighting so we be equal
    for my son and my sequel
    and anybody who listenin'
    in they system like venom
    i get in 'em and spread visciously
    this is me

    [chorus: rag'n'bone man]
    we're broken people now
    we're burning out
    so cold and bleeding now now now
    gonna let you down
    we're broken people now

    [verse 2: logic]
    we back at it
    young logic, the rap addict
    giving it every part of myself on the real you would think that i'd be asthmatic
    allergic to your bullshit, yeah that's right i done had it
    real all the time, if you rep it get it tatted right now
    this right here a vibe right now
    i am too alive right now
    i'm alive right now
    come on feel the vibe right now
    feel the vibe
    feel the vibe
    feel the, feel the, feel, feel the, feel the vibe

    [bridge: logic]
    yes i've been through it
    they know i do it for the people
    i'm fighting so we be equal
    for my son and my sequel
    and anybody who listenin'
    in they system like venom
    i get in 'em and spread visciously
    this is me

    [chorus: rag'n'bone man]
    we're broken people now
    we're burning out
    so cold and bleeding now now now
    gonna let you down

    [verse 3: rag'n'bone man]
    broken we ain't beaten
    there's no glory in defeat
    we won't fall into the cracks between our streets
    we're broken people now
    we're broken people now

    [chorus: rag'n'bone man]
    we're broken people now
    we're burning out
    so cold and bleeding now now now
    gonna let you down
    we're broken people now

    logic & rag'n'bone man (klip) - https://www.youtube.com/watch?v=o9zrqijcn5w

    logic & rag'n'bone man (friash remix) - https://www.youtube.com/watch?v=0e6s47mkuhy

    logic & rag'n'bone man (enstrümantal) - https://www.youtube.com/watch?v=a_-hhicji3g