şükela:  tümü | bugün
  • bonzai çekmiş apaçiyle röportaj yapmak isimli videodaki fesli abimiz. "mermiyi atar mıyız?" repliğiyle yarmıştır. usturaya vurulmuş kafası, asla vazgeçmediği fesi, dozunda sakalları ve esprileriyle muhabbet edilesi bir abi olduğunu belli etmiştir. ehl-i sünnet tv'nin en tarz adamıdır.
  • internette röportaj videoları yayınlayan eski adıyla ehli sünnet tv, yeni adıyla ahsen tv 'nin muhabiri. aynı zamanda akit gazetesi adına da muhabirlik yapıyor. nasıl bir zihniyete sahip olduğu buradan anlaşılabilir.

    muhabirlikten anladığı ise istiklal caddesi, esenler meydanı, aksaray meydanı gibi kalabalık yerlerde insanlara ters hatta kışkırtıcı sorular sorararak tartışma ortamı yaratmak. kendisinin ağzı iyi laf yapıyor. böylece kendi düşüncelerinin doğru olduğunu kanıtladığını zannediyor. kendisiyle ilgili internette bir bilgi bulamadım. kaç yaşındadır, ne iş yapmaktadır, ne mezudunur herhangi bir bilgi yok.

    ayrıca kendisi çok rüküş giyinmektedir.

    http://i.imgur.com/gmtsatt.jpg
    http://i.imgur.com/t1ojkgo.jpg
    http://i.imgur.com/wqnjszd.jpg
    http://i.imgur.com/emic1lo.png
    http://i.imgur.com/k0woc8w.jpg

    yolda görsem, yürür giderim. kime neyi anlatacaksın ki.
  • ehli sünnet tv'nin en çok bilinen muhabiri. adını sonunda öğrenebildim. tipi
  • az evel okuduğum bir youtube yorumuna göre maraş dondurmacısı kılıklı bir adamdır. (yorumu 'ınsan oglu' isimli kullanıcı yapmış)
    gülmekten öldüm lan
  • akpli kimliğini sevmesem de pkklı ibnelere sağlam ayar veren kişi.

    sakalına bakarak ışidci diyen pkklı'ya ''sen de teröristsin şerefsiz demesi'' efsaneydi.
  • tek başına stand-up programı yapsa rating rekorları kırabilecek potansiyelde bir troll.
  • muhabirdir. sağda solda röportaj yaparken çekilmiş videolarını falan izledim.

    önemsenecek bir yanı yok, vatandaşı saçma sapan konuda röportajlarda trolleyerek birşeyler elde etmeye çalışıyor. bildiğiniz internet trolünün muhabir halidir.

    ağzı istediği kadar laf yapsın, her türlü madara edip kaçırırım ben bunu.
  • bir ders olsa orospu çocukluğu, bunun kadar güzel anlatan olmazdı...
  • diğer muhaberlerini bilmem de ahsen tv'nin, bu adam bana çok rol yapıyor gibi geliyor. diğerleri öyle değil, hakikatten inanıyor her söylediklerine. ama bu adamda değişik bir şey var, inanmıyor ama sanki hani maaşlı bir işçi gibi işini yapıyor gibi sanki.

    bilemedim. sanki bir rakı masasında otursan;

    "abi işte ekmek parası, iş bulamadım, gaezetecilik mezunuyum. bir arkadaş vesilesiyle böyle bir cemaate girebildim anca bu iş işte. keşke daha farklı olabilseydi" diyecek gibi geliyor.

    ha o zaman da bu durumdaki insanlara dönek ve haysiyetsiz dersin tabi. ama şimdi de haysiyet konusunda bende bir kaç soru işareti de var. o ayrı.
  • boşnaktır.