şükela:  tümü | bugün
  • tamamen büyük bir tesadüf de olabilir elbette ama son günlerde bana ve tanıdığım birkaç kişiye daha olur olmadık zamanlarda gelen çağrıdır. artık her kimse gece gündüz demeden çaldırıp kapatıyor. arayanın koduna bakıyorum bulgaristan. beni kim niye arasın ta bulgaristan'dan. inat ettim, geri de aramayacağım. sonra bir öğendim ki, patronu da arıyorlar bulgaristan'dan. şimdiye dek kafamda yedi yüz milyon tane filan senaryo oluşturdum, bakalım hangisi tutacak. ama dedim ya, inat ettim, geri aramayacağım.

    şaşkınlık editi: ama kardeşim, ne çok inanıp atlayan varmış yaaa, kaç yüz yurolar gönderilmiş bulgaristan'a türkiye'den. yüzünü bile görmediğin bir kız seninle evlenmek için yanına geliyor diye. çeyiz parasını yollayan, annesinin ameliyat parasını yollayan, bilmem neyine bilmem ne borcu yollayan.
    bir de türkler olarak uyanık geçiniriz ya, ne diyim ben şimdi.
  • 3 gün önce saat 18:50 sularında başıma geldi. garipsedim. geri aramadım tabii ki. öyle duruyor kendisi...
  • bundan tam 1 ay önce beni de bulgaristandan bir numara çaldırdı.. daha doğrusu çaldırdı da denemez, ne çaldırdı ne aradı, hani biri sizi aradığında birkaç kez çaldırmasını beklersiniz ya açmak için, tam o sürenin sonunda kapattı. ben de dayanamadım yanıt olarak 1 kez çaldırdım, hemde aynı onun bana yaptığı gibi ama geri dönüş de olmadı.. ama sözlük sağolsun, öğrenmiş olduk ki bir kumpas ya da katakulli durumu olabilirmiş.. zaten unutmuştum bu vaka'yı çoktan
  • bazı voip traderlerin (voipbuster.com gibi) türkiye'yi ararken kullandıkları santraller toplu paket vb. sebeplerle bulgaristandan bağlanabiliyor. voip satan uyanık türk girişimciler de çok yasal olmayan bu yolla müşterilere bir ata cihazıyla voip kurdukları için, voip kullanan müşterileriniz de arıyor olabilir.

    çaldırıyorlarsa elbette dönmeyin, ancak uzun uzun çalıyorsa ihmal etmeyin açın. şuh bir kadın sesi beklerken hasan abiniz arayıp "abi diskleri de taktım, motoru toplarken yağ pompası da değişecek, almanya'dan geliyor bunlar" derse şaşırmayın.
  • hafta sonu boyunca anlam veremediğim çağrılar bütünü. meğer bildiğin booty callmuş.
  • bulgaristandaki bir cep telefonu sebekesinin yurtdisindan araninca kontor vermesinden dolayi kontor kazanmak isteyenlerin isi...
  • günde 3-4 kere farklı numaralardan bırakılan çağrı. yaklaşık 8 aydır falan muzdaribim ben bundan ve etrafımda ki çoğu kişide de görüyorum. babama il çağrı bıraktıklarında bizim peder kanıp geri aramış, karşısına yarım yamalak türkçe konuşan bir kadın çıkıp çok fakir olduğunu türkiyeye gelmek istediğini falan anlatmış. daha sonra ben de merak edip araştırdım ve bunların bir çete olduğunu öğrendim. yalnız erkekleri kandırıp türkiye'ye kapağı atmaya çalışıyolar. hatta buna kanıp kadınlarla evlenenler bile çıkmış, bir nevi birthday girl gibi bişey sanırım. siz siz olun eğer +359la başlayan bir numaradan çağrı alırsanız saknı geri aramaya falan kalkmayın, başınıza bela olur.
  • şukufedir. sizden ötürü mü olduğunu öğrenmek için aramıştır.