şükela:  tümü | bugün
  • whopper merkezi.. (bkz: whopper).. super olay.. mcdonald'stan kat kat daha temiz ve titizler.. super..
  • iyi ki var... makarna yapmak zorunda kalabilirdik... clairvoyant'in kisirini yemek ya da en kötü ihtimal yine clairvoyant'in tarifi üzerine nemessis'in yapacai keki yememiz de gerekebilirdi...
    bi daha bi daha iyi ki var...
  • whopper'a son paramizi yatirip ku$adasinda o ak$am barlara vs giremedigimizi hatirliorum. pi$man degildik hicbir$ekilde ama.
  • hayatta gitmiyceem, iirenc amerikan kulturunun en bayaa orneklerinden biri...ayrıca iirenc otesi amerikan yemek zewkine ilginc isimleri, cafcaflı reklamları we piyasa ortamları sayesinde taw olan yurdum gencliini de kutlamak istiyom ayrıcana...
  • 1/2 fileymir menuyu bazen iyi kesemedikleri, bizim de geri goturup kestirtmek zorunda kaldigimiz yer. (bkz: atakule)'deki burger king'in manzarasi guzel
  • en son chicken wings geldi ensef bi$i acı sos isteyin o acı sosta orjinel jalaphenos biberi chok muthis
  • taxim meydanda dönercilerin yanına açiliyo yeni bi tane...üstelik yukaridaki bütün teras da onlara ait... çok shik oluyo bitti biticek...
  • evimin yakınında 24 saat acık yer. gece yemegim yani.
  • sahibi stephen king olabilir..