şükela:  tümü | bugün
  • en büyük süpermarketlerin, grossmarketlerin, alışveriş merkezlerinin 2,5 tl - 4 tl arası sattığı üründür.
    ne hikmetse bizim apartmanın altında bulunan bakkalda bu içecek 1,5 tl ye satılmaktadır.
    hala sırrını çözebilmiş değilim. 2008 yılından kalma eski mal diyecem ama ben bitirdikçe yenisini koyuyor bakkal amca.
    "abi sende çok ucuz bu, realde bile 2,5 tl ye satılıyor" diyorum. bir gram şaşırmıyor ibne, "olabilir" diyor. uyandırıyorum durumu, sende zam yapmalısın demeye getiriyorum ama nafile. hala aynı fiyata satmakta ısrarcı.

    tabiki kendisinin bu tavrını tebrik ediyor ve nice bakkalcılara sesleniyorum, böyle yapacaksanız realin, carrefourun ta .mına koyayim.
  • deep purple öyle muhteşem bir şarkı yapmış ki burn hala bugünün metal müziğini belirleyen, örnek olan şarkılardan biri. içinde her şey var. muhteşem riff'ler, muhteşem sololar, süper vokal, gaz hissi. kendinden sonra gelecek iron maiden'a ışık tutuyor adeta. sırf bu şarkıdan 90'ların ve 2000'lerin yüzlerce grubu çıkarılabilir. dinlemeye doyamıyor insan.
  • dinledikçe insanın ağzına dolanan bir ellie goulding şarkısı.
  • ellie goulding'in tatlı aksanına aşık olduğum şarkıdır.
  • enerji içeceği olan için konuşacağım:

    o nasıl yeni logo ve ambalaj lan. kendi kendisinin çakması gibi olmuş *.

    alevli deniz şortundaki alevlerden koysaydınız keşke.
    ya da şey de olur bak:
    spor haber sitelerinin vazgeçilmez görseli olan alevli top filan.

    ürünün orjinali onca sene piyasada durmasının ardından çakmalarının görselliğini taklit ediyor gerçekten çok ilginç, bâyâ ilginç.
  • eski tasarımı baya iyi olan ama yeni kutusu alevli plaj şortuna benzeyen enerji içeceği markası.
  • enerji verdiğini iddia eden içecek. bundan iki tane içiyorsun sabaha kadar pompa sonra intibası yaratan reklamları falan var; ama tadından başka bir numarası yoktur aslında. enerji verdiğiyse külliyen yalan zaten. 4-5 yıl önce arkadaşımla "sabaha kadar film izleyelim" deyip ikişer tane içmiştik on saniyede ve ben o kadar yıl oldu daha öyle güzel uyumadım. sabah kaltım nasıl dinlenmiş haldeyim, nasıl ferahım anlatamam. yemin ediyorum bebek gibi uyumuştum.
  • orta kısmında kısa ama güzel bir soloyu barındıran süper deep purple parçası.

    (bkz: iflahımı siktin ritchie blackmore)
  • deep purple ın en güzel parçalarından biri. sevenlerinin mr big yorumunu dinlemeleri şiddetle tavsiye edilir.
  • deep purple'ın '74 yılında çıkarttığı, yapılmış en iyi rock 'n roll albümlerinden biri. tabi david coverdale ve glenn hughes'un etkisi yadsınamaz. ikisinin beraber vokal yaptıkları şarkılar (lay down, stay down gibi ya da you fool no one gibi) gerçekten efsane niteliğindedir. you fool no one'ı, california jam'de yaklaşık 20 dakika (sololarla birlikte) çalmışlardır. a 200 şarkısı enstrümentaldir.

    içindeki şarkıları şu şekildedir:

    1. burn
    2. might just take your life
    3. lay down, stay down
    4. sail away
    5. you fool no one
    6. what's going on here
    7. mistreated
    8. a 200

    genel deep purple'dan çok farklıdır. stormbringer ve come taste the band albümleri boyunca bu efsane kadro korunmuştur (ritchie blackmore hariç, kendisi come taste the band albümünde gruptan ayrılmış, bu albümde gitarları tommy bolin çalmıştır).

    kişisel yorumum: elinizde jon lord gibi bir klavyeci var, ian paice gibi bir davulcu var, ritchie blackmore gibi bir gitarist var, e bunlara bir de david coverdale ve glenn hughes'u da eklerseniz böyle bir şey olacağı belli zaten. hughes'un mükemmel blues vokali ve coverdale'in inanılmaz rock 'n roll vokali hayal bile edilemeyecek bir dinlenime ulaştırıyor.

    zengin olmam halinde yapacağım şey, bu eşşek sıpalarını ölmeden önce bir konserde toplayıp konser alanında intihar etmektir. malvarlığımı da purgatory'ye bırakıyorum. (dur lan şimdi bu o paralarla bi yolunu bulup adamlarla kanka olur. yok lan mezarıma gömsünler paralarımı da.)