şükela:  tümü | bugün
  • debe editini ilk defa kullanıyorum desem yalan olmaz ama yapacak birşey yok! beyler bayanlar her birinize ihtiyacımız var , sosyal medya çok kuvvetli bir güç ve #artvindemadenehayır diyebilmek için hepinizin yardımlarına ihtiyacımız var. mehmet cengiz talancısına o güzelim yeşilliği mahvettirmemek için nr olur yardım edin bize,
    https://twitter.com/yesilartvinder
    https://twitter.com/srcndede
    https://twitter.com/koministimam2
    https://twitter.com/rizedireniyor gibi hesaplardan takip edebilirsiniz! lütfen, ne kadarçpk kişi olursak o kadar az ağaç kaybederiz.

    not: debe editini yukarı koyma nedenim bu kadar uzun yazıdan sonra bi de bu ek kısmını belkş okuyamayalrsiniz diyedir. ayrıca bu konu, yazılan entryden daha mühimdir. bu konuya yardım edebilirseniz entryi okumaktan daha çok makbule geçer sebep tamamen budur. tekrar kusura bakmayın...

    -------------------------------------------------
    bugünkü patlamadan tut ülkenin uluslar arası arena da dahil olmak üzere geldiği durumun, artvin'e mehmet cengiz adlisinin maden araçlarını çıkarmasının, şehitlerin, ölenlerin yaralananların, hukuksuzluğun, milli güvenlik sıkıntılarının tek müsebbibi devlet bahçelidir!

    hırsızın hiç mi suçu yok?

    var kardeşim ama o zaten hırsız. hırsıza kapıyı açıp gel diyen ev sahibi dururken kimse hırsıza neden çaldın soydun evi demez.
    7 haziran seçimleri sonrası halk size dedi ki, size koalisyon için bu kadar oy verdik, elimizden gelen buydu!bu çomarları bir parti ile geçemeyeceğimizi ve ülkede ne kadar mal olduğunu anladık ve size dedik ki bi koalisyon kurun!
    sen ne yaptın eyyyyyyyy onurlu şerefli bir duruş sergileyen bahçeli? ben onla koalısyon kurmam!
    bunla kurmam!
    onlara da kurdurmam!
    kendim de kurmam!

    ulan kursana bir koalisyon, temizlesene adalet bakanlığında hukuk sistemindeki bu herifin hakimlerini?
    polis teşkilatını?
    milli güvenliği sağlama amacıyla gereken hamleleri yapsana?
    bunları yargılatsana ?
    eğitim sisteminde bunların yerleştirdiği ajanları, yandaş medyayı, sağlık sistemindeki vurgunları deşifre etsene!
    bunların para musluklarını, kirli bağlantılarını açığa çıkartıp tekrar geri gelemeyecekleri şekilde tıksana içeri!
    senin yüzünden artvin 23 yıllık davasında ilk defa bu kadar çaresiz kaldı, orman bakanlığı birinizde olsaydı, iç işleri bakanlığı başka birinizde olsaydı, adalet bakanlığı en azından birini elinizde tutmuş olsaydınız o artvin'e o mehmet cengiz adlisi
    girebilir miydi? senin yüzünden 290 türk silahlı kuvvetleri mensubu hayatını kaybetti, kim bilir kaç sivil öldü, kaç ihale peşkeş çekilmeye devam edildi, kimler kimler evlerinde polis tarafından öldürüldü katledildi, hiç biri ceza almadı, içeri atılmadı! anasını belediniz ulan ülkenin, bütün sorumlu sensin bahçeli... kim ne derse desin, kim ne bahaneye sığınırsa sığınsın sıkıntı senin yüzünden çıktı! bütün bu temizlikleri yaptırdıktan sonra erken seçime gittin de mi neden gidiyorsun dedik?
    hdp ile can ciğer kuzu sarması mı ol dedik?
    asgari şartlarda anlaşıp bir koalisyon sonrası ayrılma anlaşması yapmak bu kadar mı zordu?

    al ne oldu? bunlarla mı koalısyon kuracağım dediğin partinin senden daha fazla vekili oldu, sen bir dahaki seçimlerde baraj tehlikesi yaşayacaksın! tabanın gitti, tavanın gitti, parti içinde bitmeyen bir kaynama ile öyle kalp krizi geçirirsin işte. abi o koltuktan kalkmayacaksanız bari ölün ya, ölün de öyle kurtulalım sizden yeter artık boğazımıza kadar geldi ya, burnumuza kadar boka battık ülke olarak yeter!
    götümün dibinde bomba patladı ulan, a aa ne garip bile diyrmedim. o kadar alıştım kı. herşeyin sorumlusu sensin arkadaş.
    hiç boşa laga luga yapılmasın o koalısyon kurulsaydı bu ülke bundan kötü bir durumda olmazdı...

    edit: beyler hedef saptırma falan değil! bakın hırsıza hırsız diyoruz. bunların 14 yıldır bu heriflerin başının altından çıktığını söylüyoruz ama ilk defa halk bu adamın eline böyle bir fırsat verdi, bunu bile isteye keyifle zevkle şımarıklıkla reddetti... bundan büyük mesuliyet var mı arkadaş. bunu bir özeleştiri olarak alın akp hakkında 1500 tane entrym vardır tek birinde övgü bulabilirseniz gelir yüzüme tükürmeyi bırak sıçarsınız sözlüğü bırakmak değil kafama sıkarım! amacım hedef göstermek falan değil, amacım bu herifin yaptığı basiretsizliğin altını çizmek!
    her gördüğümde aklıma geliyor deliriyorum. nasıl o koalısyon kurulamaz? boyle bir lüksümüz yoktu beyler, benim ailem chp ye oy verdi ben hdp ye oy verdim, yakınlarım sevdiğim mhp ye oy veren insanlar hiç de azımsanmayacak kadar çok, çevrem de herkes aslında birlikte aynı zihniyete oy verdi ve bu durumu meclis başkan'ı seçiminde hdp biz destek veririz dediğinde üstüne düşeni yaptı, bahçeli ne yaptı? onlar varsa biz desteklemeyiz!
    ne oldu sonra? meclis başkan'ı akp li .
    chp dedi ki be istiyorsanız kabul ulan, gelin birlik olalım.
    bahçeli ne dedi? koalisyonu halk birinci ve ikinci. partiye verdi bize de muhalefeti uygun gördüler! yine hayır dedi!
    şimdi bu şımarıklık ile sorumlunun büyüğü kim allah'ınızı severseniz bana bi söyleyin ya?
    edit 2: beyler kusura bakmayın internet yavaş mesaj atamıyorum, sonuçta kandil'den yazıyorum takdir edersiniz ki bir pekekeli olarak kandil'de yaşam zor, sadece turkcell çekiyor onu da takdir edersiniz ki başkan kullandırmıyor!
    ulan gerizekalı dostlarım, işinize gelmeyince pekekeli pükekeli deyip canımı sıkmayın valla sikerim belanızı!
    milliyetçilere bok ayıyormuşum! ulan ben burda hanginize laf attım? benim derdim milliyetçilerle değil ki, mhp ile de değil. bahçeli'nin o tutumuyla ilgili ki meral akşener, sinan oğan, diğerleri de herife muhalif bir sürü delegeden imza toplamadılar mı? onlarda mı pekekeliydi amk? az bi ergen ergen yorum yapmayın da bi tartışmanın tadı olsun. göt sıkışınca pekeke pükeke. oldu amk...
    edit3veson: kardeş ep aynı argüman; " herkese tepeden bakan solcu" fasa fiso... yok hep başkasını suçlama! burada sucun yüzde yüzü bahçelidedir demiyoruz amk anlayın da bi şeyi de kafanıza vurmadan. olanların en büyük sorumlularındandır benim gözümde bu adam.
    hdp li taş sop atan cart curt. ulan bu gün artvinde çukur hendek -adı herneyse- kazanlara bile pekekeli binler yeaaa diye anında yakıştırma yaptınız amk sizin hangi kıt zekanıza olayın mantalitesini anlatayım? sonra diyorsunuz ki insanlara yukardan bakıyor.
    kardeş o polise taş atılmadı diye polis iyice saldırının dozunu arttırdı! 55 yaşında vekil 20 yaşında çocuklara oğlum yapmayın etmeyin yazık günah dediğinde eliyle adamı ittirip gaz attılar!
    bu gün cerattepede 60 yaşında yarısı kalp hastası herife torunları yaşında insanlar acımadan kalkanları ile köpeğe vurur gibi vurdu! ona rağmen gazdan etkilenen polise limon verdiler, videoları keşke yükleyebilsem. tost yaptı lan bazı aileler aç kalmasınlar diye. onlar gaz attı, diğer taraf türkü söyleyerek cevap verdi youtube da var yükleyemiyorum mobilden şimdi uzun iş. insanların yola bıraktığı araçlarını bile para küte çekici ile çekmelerine bile bişe demedi insanlar ama makinalar yukarı çıkıyordu, be yapsalardı? barikat kurmasalar, o çukurları açmasalardı arabalar geçecekti ki yine ona rağmen geçti. hiç bi yeri yakmadılar, kimseyi yaralamadılar ama ortalık habire onların plastik mermileri ile yaralananları ile doluydu. buna rağmen oldu halkın adı eşkıya!
    asıl sizler akp lisiniz. mhp li kılığındaki akp'liler! aynı bahçeli gibi, bahçeli'yi savunan adam da bahçelidir, gizli akplidir bana milliyetçi martavalları okumayın en yakın arkadasım ülkücüdür okuduğu kitabın ön sözü kadar kitap okumamışsınızdır amk gelmiş burda bıdı bıdı yapıyorsunuz götelekler.
    alın yine aşağıladım ama siz akp'liler bundan anlarsınız. yoksa 14 senedir deve diken metaforundan başka hiç bir benzetme sizin bu heriflere oy vermenizi açıklayamaz...
  • devlet bahçeli 7 haziran seçimleri sonrası parlamentoyu kilitlemistir.

    rte tutarlıdır. lafı dolandirmiyor adam. 400 verin huzur içinde çözülsün dedi adam ayan beyan. verilmedi "huzursuzluk" çıktı. adam her zaman açık.

    abdullah gül'ü de bahçeli sectirdi. 7 kasım seçimlerini de o yaptırdı.

    milliyetçi parti liderinin ülkeyi yıkılmanın eşiğine getirmesi hem tarihi bir ironidir hem de türklere özgü bir abuklukdur.

    tarihe kara harflerle geçmiştir kendisi. bundan böyle kendisinin ligi hitler, voyvoda filandir.

    bravo. bu da birşey.
  • dolaylı olarak sorumludur ama hedef saptırma yapmayın. olayın sorumlusu hükümet, mit, güvenlik güçleri yetkilileridir.
  • yıllar sonra sorduklarında aklıma gelecek olan ilk cevap.

    inanın bu işlerin arkasında ki mekanizmaları o kadar da iyi anlamıyorum. kendimi bu konular hakkında konuşmaya yeterli de bulmuyorum ama devlet bahçelinin bizi siktiği su götürmez bir gerçektir onu biliyorum.

    ...senin onurlu duruşuna falan kafam girsin. az kalsın oluyordu... tırmalaya tırmalaya, kanaya kanaya bir yerlere getirdiğimiz hayallerimizi bir gece de mahvettin. sen ne kaypak ne güçsüz bir adammışsın da haberimiz yokmuş? havladın da havladın... ama iş ısırmaya gelince, kuyruğun bacak arana girdi birden.

    hayallerini karaladığın bu gençlik seni de anacak merak etme.
  • devletimizin başkentinde, üstelik devlet mahallesinde devlete güç gösterisi, söyleyecek söz bulamıyorum.
  • akp'nin bahçeli için başlattığı mr. no algısını köküne kadar yalayıp yutmuş bir yazarın serzenişi.
  • tek bildikleri eline taş, sopa ya da ne bulursa polise atarak eylem yaptığını zanneden, ömür billah iktidar olamayacağına adı gibi emin, kendi hep doğru fakat ondan olmayan herkes yanlış gibi sığ düşünceye sahip, birde bunların yanında kendini marjinal ve toplumdan soyutlamış üstün zekâlı zanneden solcu otürmesi. ulan önce dön de kendi götüne bak derler adama. evet bugün gelinen noktada başta vatandaşın ve sorumluluk alması gereken diğer siyasilerin suçu var. fakat sadece tek bir isim üzerinden gelinen noktanin vahimliğinden dem vuruyorsan, bu sadece kendini kandırmaktır. bı otur da düşün, sen bugüne kadar ne yaptın derler adama.
  • biri gül'ü bahçeli seçtirdi demiş,diğeri koalisyon mıy mıy
    be amk'larım erdoğan'ı seçtiren baykal mhplimi,erdoğan destekçisi baykal'ı meclis başkan'ı adayı gösteren bahçeli'mi?
    ya he amk he dürzüler