şükela:  tümü | bugün
  • " peçete koleksiyonu yaptığımızdan beri kadınız. oğlan çocuklarının yere çivi atarak oynadıkları oyunu öğrenmeye çalıştığımızdan beri de, daha çok. kanamanın ve sevişmenin bununla bir ilgisi olmadı hiç. 'hayal dünyasında' yaşadığımdan beri de kafam karışık biraz." cümleleriyle başlayan bir ece temelkuran kitabı...
    iki alıntı daha:
    "bu günlerde anneniz aklınıza daha sık gelmeye başladıysa, önemli suçlar işliyorsunuz demektir. baba, bu sırada kasvetli bir yalandır; kilitleri çıkarılmış giz kutuları, ölü kız çocukları, kırılmış eller.-"
    "bütün çocuklar, bir kez olsun, anne ve babalarını cezalandırmak için ölmeyi düşünmüştür mutlaka. ve nedense hep ağlamışlardır düşün sonunda. belki bu öykü de bir cezalandırma... ağlama?"
  • ece temelkuran'in hakkinda "bugun yazsam o sekilde yazmazdim" dedigi kitap.
  • dogrulugu gercek hayatta kanitlanmis bir cumledir. kadinlar* hicbir zaman size dogru durust, apacik, somut bir cevap veremezler. sebep kafalarinin karisik olmasidir her daim.
  • yillardir oynadigimiz geleneksel ve kadin irkina mahsus oyunlar sonucunda erkeklerin kafasinda canlandirabildigimiz gerekce iceren düsünce tamlamasi...kadinlari cok iyi tandigini iddia eden erkeklerin vazgecilmez dipnotu.. lakin kadinlar icin kazanilmis zafer cümlesi.. aciklanamayacak ya da karsidakinin anlamasi icin ümitsiz olunan durumlarda gösterilen bahane (bkz: kafam karisik) sonucunda dogan contentsel bazda kadinlarin garipligini barindiran cümlecik...
  • ece temelkuran gibi kafasi karisik bir kadin yazar tarafindan yazilmis kafasi karisik bir kitap.
  • bugün kitapçıdan perihan mağden'in "iki genç kızın romanı" kitabıyla beraber satın alırken sanki "kadınları tavlamanın 5 püf noktası" tarzı kitaplar alıyormuşum gibi hissetmeme sebep olmuş bir kitap ve onun ismi.
  • ece temelkuran adli yazma yetenegi kendinden sinirli bir 'yazar'in kitap oldugunu iddia ettigi musveddenin adi. hayir, oyle bir seyi bastirmak icin birilerini 'ikna' etmis olabilir ama, o kitaba para verip de alanlari, bir de iki sayfa okuduktan sonra okumaya devam edenleri anlayabilmek mumkun degil.