şükela:  tümü | bugün
  • düşüncesizin önde gidenidir. kendisi nasıl çalışıyorsa eşi de bütün gün çalışır ama nedense ev işlerine gelince ortaya bir eşitsizlik çıkar. yorgun kadın evi temizler, yemek yapar, yüksek performans seks yapar; yine de yaranamaz. bu defa da kendine bakmadığı gerekçesiyle aldatılır.

    ulan kadına kendine bakacak zaman mı bırakıyorsunuz? bu kadın kuaföre ne zaman gidecek, ne zaman alışveriş yapacak düşünen var mı?

    şu görev dağılımında adaletli olun biraz. yemek ya da temizlik yapınca adamlığınızdan bir şey eksilmez..!

    not: feminist değilim, sadece öfkeliyim.
  • yemek ve temizlik hallolur bir şekilde de seks de mi istemeyelim? iyice yediniz kafayı.

    gayet normal olabilecek adamdır. bütün gün kendi de çalışıp aynı şekilde eve gelince duvarı deler, musluğu tamir eder, ve seks yapar. sıkıntı yok yani.
  • öküzlerden hoşlanan kadınlar için normaldir.

    ben çözemedim kadınlardaki bu sığır sevdasını. nezaketten ve anlayıştan şiddetle kaçınıyorlar. bilinçli adamlar da var hanımlar. küstürmeyin bizleri. sizin sığırlıklarına göz yumruğunuz adamlarla sokakta biz de muhattap oluyoruz. insanları dövdürmeyin zorla. adamlarınıza az bişey nezaket ve zerafet öğretin. halihazırda erkekler kendi aralarında bu büyükbaşlılıklarıyla övünüyolarlar.

    edit: sorunun kaynağı zaten feminist olunmayışı olabilir mi?
  • ben beklerim, o yapmaz.
    sonra hepsini beraber yaparız.
    negzel hayat.
  • yemeği ve temizliği kendisi yardım etmeden kadından bekliyorsa ilkel, seksi de sadece kadından bekliyorsa ilginç bir adamdır kendisi. halbuki insan seksi yapılırken orada bulunmak ister.

    http://1.bp.blogspot.com/…39111400_1051361306_n.jpg
  • kimse ölümüne yemek, temizlik ve seks demiyor. hele ki yüksek performanslı seks bekleyen türk erkeği olduğundan bile şüpheliyim. sonuçta türk kadınının lütufmuşcasına sunduğu seksi bulan erkek zaten mutludur.

    tamam bunlar kadının görevi ve hepsini yapacak diyen yok ama ben de çalışıyorum diyerek tüm bunlardan sıyrılmayı beklemekte ayrı bir görgüsüzlük.

    -ben çalışıyorum diye temizlikten kaçacaksan, kadın tut temizlik yapsın
    -yemeksepetine çalışıyorsanız zaten sıçtınız
    seks olayı memlekette ayrı bir muamma zaten. erkek umduğunu* değil seksi bulamayınca sağa sola atlar ve olaylar kopar. swingerlar, eskort evlerinde basılmalar falan.

    görev değil bunlar yaşamanızı ve yaşam kalitenizi belirleyen şeyler. temizlik yapma bok gibi öğrenci evinden hallice yerde yaşa, oh ne ala. ailenin evinde de mi böyleydin...

    kadın erkek bir takım işlerde görev dağılımı yaparak ne tüm yükü kadına yükler ne de tüm suçu erkeğe atmazsa işte zaten o güzel sıcak bir aile ortamıdır.
  • yok kardeş valla bişi beklemiyoruz. dırdır etmesin yeter.
  • eşim çalışan bir kadın, yemeği çoğunlukla ben yapmaya çalışırım, bulaşığı bazen ben bezen o toplar, haftada bir temizlikçi gelir eve, eşim ortalığı toplar ,çamaşırla ilgilenir, kızımızla benden daha çok ilgilenir, tam bir adalet yok tabi iş bölümünde, eşim benden daha çok uğraşıyor ev işleriyle , daha çok yoruluyor ve bundan şikayetçi, şikayetlerinde haklı buluyorum onu ama yine de kötünün iyisiyim sanırım.
  • yemek için: yemeksepeti.com
    temizlik için: armut.com
    seks için: eskort.com mu yapıyoruz ne yapıyoruz şimdi tam olarak?