şükela:  tümü | bugün
  • erkeklerde içtikten sonra karşı cinse telefon etme eğilimine değinen şarkı.
  • içimdeki ölmeyen ergenliğin,vampirin ve prensesin şarkısı.
  • babaanne ile mtv izlenmektedir. o sırada evanescencenin call me when you re sober klibi dönmektedir. derken yemek masasının ucunda amy lee belirir. o sırada babaanne dayanamaz ve:

    - sofrada şarkı söylenir mi allahsız!

    der ve ailecek bizi yarar.
  • klibi itibariyle önümüzdeki günlerde gotik hatun kitlesinin giysilerinde kırmızıya daha çok yer vereceğini söyleyebiliriz. bu senenin siyahı kırmızıymış meğer!
  • düzenlemesi kötü duran şarkı.. ayrıca amy'nin o hayran olduğum pürüssüz sesi gitmiş, gırtlaktan ,sanki christina aguliera (onun sesi de güzeldir yanlış anlaşılmasın) söylüyor şarkı.. şarkı gayet rock başlayıp pop'a kayan bir grafik izliyo..

    sanırım ve umarım the open door'ın going under'ı gibi bişidir bu.. diğer şarkılarda fallen'daki performansı beklemiyorum yine de ama en azından yakınından geçseler bari..` :ben moody evine dön`

    o değil de klibe kartondan bi basçı koysandınız bari..
  • "beni sevsen burda yanimda olurdun; beni istiyosan gel de bul. kararini ver. zirlayip durma bana."

    bu ne ya?

    evanescence ki insanin en ozel, en derin duygularini kelimelere dokebilen bi grup olabilegelmistir, bu ne simdi? "call me when you're not babbling" diyor, 10 uzerinden 3'u zar zor veriyoruz.

    (tanim: bir evanescence sarkisi.)

    edit: bak klise sozler dedim yakismamis dedim falan ama o "you only want it cause it's over" kismi yine de gruba yakisir bi tespit olmus. ama bu nepcim sarki diye hayiflanmama engel olamiyo yine de.
  • kesinlikle the open door'un çıkış parçası olmamalıydı, hele de lithium dururken...
  • "bakın amy lee ne kadar güzel bi kadın!" temalı rahatsız edici bi klibi var.
  • you can't play the victim this time and you're too late ve how could i have burned paradise? how could i - you were never mine.
    kisimlari sarkinin en can alici kisimlaridir..
  • evanescence in sarkisidir. ozledik be amy lee.