şükela:  tümü | bugün
  • cenk antremanda da emek hırsızlığı yapmaya çalışınca, klasik agresif caner haklı olarak üstüne yürümüş. hakem yokken böyle emek hırsızını eşek sudan gelinceye kadar..
  • az önce ntvspor'da görüntüleri yayınlanmıştır. yakında düşer buralara da.
  • ahahaha olum hepiniz tost makinesinden mi baglaniyosunuz amk internetine.

    kolpaymis yalan habermis vs. lan ntvsporun aksam haberlerinde canli yayinda kavga etti herifler. ntvspor muhabiri aksam antrenmanini hazirliklari falan anlatirken bi pozisyonda caner cenk in ayagina sert sekilde basti. hatta murat kosova da yorumlarken macta olsa kirmizi gorurdu dedi o kadar sert ve kasitli gibi gorunen bi hareketti. neyse caner basti gitti cenk yerdeyken napiyon amk yavas biraz sakatliyodun gibisinden biseyler dedi . tabi cevval delikanli caner de hemen donup cenk e saldirmaya calisti bu sirada da gokhan gonul ve digerleri gelip ayirdi. olay bu kadar basit. normal ve abartilcak bi sey yok. fakat bi sikten haberi olmayan bazi tinercilerin takimlarini kardesler takimi (bkz: band of brothers)sanmasindan ileri gelen sacma yorumlara da gerek yok.

    budut : kolpa komplo vs diyen tayfa entry silip kacti. ekran goruntusu de alamadik. ıcmeyin sunu amk beyin hucreleriniz tamamen yok olmus. herif canli yayinda ki olaya bile besiktasimiza komplo kuruyolar mantigiyla yaklasiyo.
  • beşiktaş'ın mağduriyetiyle sonuçlanacaktır.
  • cok fazla kavgaya benzemeyendir. it dalasi diyelim, bu olaylarin yasanmadigi takim cok zor.

    ama caner'den her turlu pislik beklenecegi icin, ucuz atlatilmis.

    https://www.youtube.com/watch?v=_c5vmmlgmow

    pesin edit: caner'in her gittigi takimda kavga cikartiyor veya daya kyiyor olusu kac puan? galatasaray, fenerbahce, besiktas. sirasiyla kavga etti yada dayak yedi hepsinde.

    not: jan olde riekering
  • hadi konuşsun bakalım yıllarca caner'e küfreden ama bir transferle adamın aşığı olan beşiktaşlılar.. adam gibi tek yorum yapın ulen.. bizim beşiktaşlığımız yalanmış, adamı iki günde kahraman yaptık deyin.. ikiyüzlüler sizi...

    tanım : klasik caner pisliğidir.. ne azı ne fazlası.
  • caner erkin cenk tosun kavgasını konuşmaya çalışan sözlükçü kavgası.
  • fener medyası cenk'in ayağına bastı. fetöcüler de olayı servis etti. gompilo bunlar.
  • bir takıma ait olamamış, hayatının her döneminde evde oturmuş, o aidiyet hissinden ve psikolojisinden uzak sözlükçülerin abartmaya çalıştıkları olay.

    bu her spor için böyledir. siz bir takımın sporcusu iseniz, zaman zaman arkadaşınızla kavga da edersiniz, tartışma da yaparsınız. ben kendim oynadığım zamanda bile defalarca etmişimdir. benimle de edilmiştir. bunlar çok olağan şeyler. ibrahim toraman- ibrahim üzülmez ayarında bir kavga değil bu, kaos çıkmaz buradan, ekmek çıkmaz kusura bakmayın.

    2 gün sonra instagram'a fotoğraf atar ikisi. öpüşüp barışırlar. o zaman nerenize sokacaksınız algı operasyonlarınızı? siz boşverin kardeşim böyle şeyleri. takım oyuncusu olanlar anlayabilir bunları. sen patates kızartmanı yiyip göbek bağlamana bak, seni ne alakadar eder allasen?