şükela:  tümü | bugün
  • kaynak.
    alternatif kaynak. 2:30 civarlarında görülebilir.

    dikkatli dinlendiği zaman fark edilen gerçek. önce mersin sonra tarsus şeklinde fısıtlı geliyor kulaklıktan.

    edit: kulaklık değil de gazeteciden geldiğini söyleyenler var. olabilir. ben ortamın akustiğinden ötürü falan kulaklıktan gelen yankı diye düşündüm.

    alternatif kaynak için cunku esegin zkinden dolayi ve bozosnn'a teşekkürler.
  • sanki sufle veren arkadaş tam masturbasyon yapıyormuş da rte hazretlerinin takıldıklarını farketince "tarsuaaosohhh" demiş gibi verilen sufle.

    prompter olmadan, danışmanları olmadan bir hiç olması gayet doğal olan, imam hatip lisesini dışarıdan bitirmiş, üniversite ile alakası olmayan cahil cumhurbaşkanına verilen sufledir.
  • ak partiden önce sufle yoktu, ak parti geldi millet sufle gördü.
    bakın bir gecede binlerce haneye sufle girdi, bu refahtır.
    oley
    edit: imla
  • canlı yayın için söylersek acınacak bir durumdur.
  • bu kadarını da beklemiyorduk. dış ses, dış mihrak çık aradan.
  • montaj olmasını istediğim video.
    bu kadarı da pes.

    edit: canlı yayında farkeden arkadaşlar varmış.

    bir devir böyle bitti arkadaşlar. hayırlı olsun.
    bunları hafızanıza iyi kazıyın, ileride çoluk çocuğumuza anlatacağız.

    edit 2: ya şaka gibi ya kdkdldldkdldm yarıldım.
    yayın tekrarını izlemeye koyuldum. sunucu açılış yapıyor, bulundukları meclisten bahsediyor. "ufak bir de uyarı yapmam da fayda var; salonun akustiği özel ve bunu da zaman zaman yayını izlerken siz izleyecilerimizde farkedecekseniz." diyor. (1.55). kdkdkdksk

    1 dakika sonra erdoğan'a - daha 10 saat önce bulunduğu şehri unutan reis- biri mersin, tarsus diye fısıldıyor. (2.59)

    kdkdkdkdkdkdlldldldldkdkd

    edit 3: bunu duyan habertürk durur mu hiç kaldırmış videoyu. *
    ben durur muyum yapıştırdım cevabı 1.31 ve 2.41

    edit 4: adamlar çalışıyor yav helal olsun.
    her şey sizin güne umutlu ve gülerek başlamanız için.* 1.40 ve 2.50
  • goklerden gelen bir sufle vardir.
  • winterfell desen diyecek. vallahi diyecek billahi diyecek. önce bi dorne yaptım arada.
  • zamanında kıbrıs fatihi ecevit'in yaşlılık halleri ile dalga geçen reyiz, şimdi enerjisi bitik bir halde sufle alıyor. yanlış olmasın, daha önce de kartonlarla ya da sufleler ile kendisine zaten söylemesi gerekenler iletiliyordu, ama şu an daha da belirginleşmiş, tüm bu olmakta olanlar...

    inansam, kader diyeceğim...
    ya da ne bileyim, "kınadığını yaşamadan ölmez insan" diyeceğim ama,
    ecevit'in sufle aldığını da hatırlamıyorum.
    sadece yaşlanmıştı, o da çok doğal. tek falsosuydu yaşlanmak hatta...

    eee reyiz, çocukluğumuz ve gençliğimiz seninle geçti ama,
    artık inceden değişim vakti, olgunluk senelerimiz için...