• uzunca bir süre radyoda çıkınca severek dinlediğimi kendime itiraf edemedim.

    sonraları çıktığında sesini açıp dinleyebilecek kadar kendimle barıştım.

    şimdilerde ise bilgisayara indirmemek için kendimi zor tutuyorum. kendimle ilgili önemli bir yol ayrımında olduğumu hissediyorum ve sanırım profesyonel yardım alacağım.
  • şarkının sevilmesinde ne bestesi ne güftesi ne klibi ne de başka bir şey etkilidir. bu şarkının insanlara bir hoş, bir tuhaf gelmesinin tek sebebi içerisinde ibrahim kutluay'a bir göndermenin olmayışıdır.

    haliyle insanlar demet'ten böyle bir çıkış beklemediği için şarkıyı yadırgamış ve bu da değişik şekillerde tezahür etmiştir. yoksa altında başka şeyler arayıp da kendinizi zorlamayın. bu şarkıda ibrahim yok, mesele bu.
  • "bu sonuca nasıl geldik delice severek" kısmını ısrarla anlamayamadığım, "lan ne diyor acaba?" düşünce balonuyla beni bu başlığa itmiş şarkı. cümlenin orjinali yerine anladıklarım:

    -dur, solosu geldi delice severek
    -bu son asıl geldi delice severek..
    -bu solocu geldi delice severek (solocu geldi??!!)
    -bu son canısı geldi delice severek (dalga geçmeyin! bebişim,totoşum oluyorsa canısı da oluyordur diye düşünmüştüm.)
    -bu son acısı geldi delice severek. (kebap connection)
  • "35 raa 34 plakalı araba var lan." dediler. ben de açıp klibini izledim.

    bir sahne var ki "los bombastikos" adeta...

    hanımkızceğizimiz şarkıyı söylüyor söylüyor ondan sonra esas oğlan arabadan iniyor biraz da o söylüyor. işte o kısımda "tüm bağlantımı kestim şu anda" diye bir kısmı tam söylerken saatine bakıyor.

    sanki saray defterlerinde kaydı tutulacak. "tam olarak ne zaman kesmişim lan bağlantımı?" der gibi saate bakmak ne amk? ahahsdash
  • askerlik mallaması sonucu mudur yoksa gerçekten güzel olduğundan mıdır bilemiyorum ama çok alakasız müzik zevklerine sahip ben ve birkaç tertibimin nakaratından hoşlanmadan edemediğimiz şarkı.
  • çok acayip ama demet akalın'ın baştan sona kadar dinleyip bitirdiğim tek şarkısı. hatta klibini bile üç beş kez baştan sona izlemişliğim var. üstelik de klibin sonunda ortaya çıkıp, tuhaf hareketler yapan ( ''şu anda'' derken saatine bakmak, ''gidiyorum'' derken parmağını uzatıp ufku göstermek gibi ) bir eleman olmasına rağmen.

    hepsinden daha acayibi ise klibin yönetmeninin demet akalın olması.
    hayatı ve kendimi sorguluyorum şu an.
  • bir kadın olarak, ayakkabı başta olmak üzere giyilen eşyalar üzerinden yürütülen deliliği anlayabiliyorum ama bu çanta işine benim kafa bi türlü basamadı gitti.

    ya içine eşya koyup taşıyoruz bildiğin, nedir bu kadar anlamlar yüklenmesine neden olan şey?

    yani tamam, kıyafetine uysun, çuvaldan farklı bi şeyler olsun ama bu kadar çılgınca para dökülecek ne var ortada? neden bu kadar pahalı bu çantalar? bilmediğim bi şey mi çıkıyor içinden? benim aldıklarımdan hep buruşuk kağıtlarla nem tutucu zımbırtıdan çıkıyor.

    çanta kadının kimliğidir diyen arkadaşım var ya. pes.
  • kadınlar için gösterişi erkekler için fonksiyonu önemlidir.
    üzerinde kemer olup da kemer görevi yapmayan (sıkmayan) bir şeyi erkeğe satmaya çalışırsan siktir yersin.

    -burasıda iyiymiş ne yapıyor bu yer kaplamasın diye daraltıyor mu çantayı napıyor? (adamın bakışı net, düz, normal insan işe yarasın ister)
    -yok abi bu süs diye
    -siktir lan götümemi sokacam bunu

    aynı çantayı bir kadına satmaya çalışırsan hiç zorlanmazsın.
    -hmm burası nedir?
    -orası süs abla
    -hmm güzelmiş.
  • demet akalın ın zirve albümünün tan taşçı imzalı şarkısı..hatta tan taşçı sonlarda vokal bile yapmış. demet akalın ise daha iyi söyleyebilirmiş sanki, şarkının hakkını veremiyor. ayrıca bu şarkı albümü kurtaran şarkılardan biri çünkü bestecisi ersay üner in parçalarında olmayan "melodi" bu şarkıda var.

    gücüme gidiyor kurduğun cümleler
    düştüğüm hallere inanamıyorum
    üstümde kurduğun edepsiz baskıya
    dayanamıyorum

    bu sabah aynada kendime bir söz verdim
    belki de bu aşka ve sana bir zarar verdim
    yıllarca senin için özümden verdim
    çok iyi anlıyorum

    en azından beraberken
    ayrılalım yol yakınken
    henüz saygı duyarken
    ve severken

    gidiyorum şimdi elimde çanta
    tüm bağlantımı kestim şu anda
    üzülüp de başına vurduğu anda
    zor olacak ama gidiyorum

    gidiyorum şimdi elimde bir yürek
    bu sonuca nasıl geldik delice severek
    güm güm atıyor çok üzülerek
    ölüyorum ama gidiyorum
  • çok hızlı bir şekilde dile dolanan demet akalın'ın seslendirdiği bir tan taşçı şarkısıdır. öyle böyle değil bildiğin dile pelesenk oluyor meret.
hesabın var mı? giriş yap