şükela:  tümü | bugün
  • stephen king'in romanindan uyarlama, brian de palma filmi . sissy spacek de bu filmdeki roluyle, en iyi kadin oyuncu oscar'ina aday olmayi bilmi$tir*.
  • europe un bir slow sarkisi.
  • gözlerinden ömrüm boyunca korkacağım fantezi güzellik.
  • deh$etengiz bir europe ballad'i. nefis bir hard'n heavy slow:

    carrie

    when lights go down, i see no reason
    for you to cry. we've been through this before
    in every time, in every season,
    god knows i've tried
    so please don't ask for more.

    can't you see it in my eyes
    this might be our last goodbye

    carrie, carrie, things they change my friend
    carrie, carrie, maybe we'll meet again somewhere again

    i read your mind, with no intentions
    of being unkind, i wish i could explain
    it all takes time, a whole lot of patience
    if it's a crime, how come i feel no pain.

    carrie, carrie, things they change my friend
    carrie, carrie, maybe we'll meet again

    carrie, carrie, things they change my friend
    carrie, carrie, maybe we'll meet again somewhere again

    when lights go down
  • carrie nin öfkesi diye cine 5te bir zamanlar verilmişti birincisinin devamı şeklinde ama birincisinin cdsine bir türlü ulaşmayı başaramadığım, hevesimi kursağımda bırakan film.
  • stephen king'in okunmasi kolay, kisa surede biten, fakat bir o kadar guzel olan kitabi. ilk okudugumda 'oh be ne rahat, kizdigim herkese tas yagdiririm, hehheh patla' seklinde dusuncelere kapilmistim, e yanlis tabiii....
  • still loving you benzeri olarak tanımlayabileceğimiz bu şarkı, europe adlı grubun meşhur olabilmiş iki şarkısından* biridir. joy fm'in de oldukça sevdiği bu slow, still loving you ile karşılaştırıldığında bu derece hard core sözlere sahip olmasa da insanın içini acıtma etkisine sahiptir. "can't you see it in my eyes that this might be our last goodbye" kısmı "nasıl yani, son?" gibi eblek sorulara neden olabilecekken, "maybe we'll meet again, somewhere, again..." kısmıyla da ümit verebilir.

    ne varsa eskilerde var.
  • kan banyosu sahnesi ve finaline doğru yer alan ekranı ikiye bölme espirisiyle brian de palma'nın da görsel takıntılara sahip olduğunu kanıtlayan filmlerin başında gelir. ayrıca bu filmde kullandığı ekranı ikiye böleme atraksiyonuna de palma bu yakınlarda bir filminde daha girmi$tir.*