şükela:  tümü | bugün
  • bir tatar ramazan olayı.
  • hiç yapmak istemediğim ve yapmayacağım şeydir. lan gelmişiz 150 yaşına!..
  • yapmamak gereken şeydir. adamın iliğini kemiğini sıyırırlar.
  • başvuruya gidildiğinde, oturmanızı istedikleri koltuk deri ise kaçmak için çok az bir zamanınız vardır.
  • (bkz: casting couch)

    aman diyeyim.
  • geçen ay yaptığım eylem. az evvel arayarak kabul edildiğimi söylediler. beni arayan numara sabit hat olmadığından, önce işletildiğimi vs düşünerek oldukça relaks konuştum, yok o gün işim var, o saat erken az daha ileriye çekelim falan derken konuşma ilerledikçe anladım ki, başvurduğum ajanstan arıyorlar.
    neyse efendim pazar günü saat 4'e anlaştık. neler olup biter, editleyip buraya yazacağım.

    yoğun istek üzerine edit: arkadaşlar lüzumsuz gördüğüm için editlememiştim ancak entry'yi girdiğimden bu yana çok sayıda mesaj aldım sonucu merak ettiklerine dair.

    şöyle oldu, randevu saatinden 1-2 saat önce gidip yerinde göreyim dedim. kapıya geldim yaktım bir sigara. sonra binanın içinden saçları kirpi gibi jöleli 3-4 apaçinin çıktığını gördüm. aralarında geçen muhabbeti aynen aktarıyorum:

    - huammına goyim rehlam yıldızı mı ğolacaz huauhauhaua. vay huammına goyim gıvanç mı olacaz la parayı gıracaz la huammına goyim.

    bu diyaloğu dinledikten sonra o ajanstan bir yol olmayacağını anladım. belli ki insanlardan 50tl kayıt parası alabilmek için önüne geleni alıyorlar ya da alacaklarını söylüyorlar. benim tavsiyem, kaliteli olduğundan emin olduğunuz yerlere başvurun, paranızı yedirmeyin. ha, belki ben giyseydim bir şeyler yapabilirdim zira boyum uzun, vücut vs yapıyorum. ancak o manzaradan sonra gidesim katılasım kaçtı.
  • cast ajansına başvurmak öyle sanıldığı gibi inanılmaz bir hadise değildir. eğer başvuran kişi öküz değilse bakın oyunculukla ilgili bir şey demiyorum, diksiyonu bozuk, yeteneği zayıf gibi değil, öküz değilse diyorum orta halli her ajans başvuruyu kabul edecektir. cast ajanslarının ana amacı yetenekli yeteneksiz, güzel çirkin mümkün olduğu kadar çok kişiyi bünyesine dahil etmek ve herhangi bir reklam vs işi geldiğinde mümkün olduğunca çok seçenek sunmaktır. yani ajanslara başvuran ve güya kabul edilen insanların birbirinden ayırt edici bir özelliği yoktur aksine birbirine benzeyen binlerce insan bulunmaktadır. bir ajans misal olarak bir reklam işine, aranan özelliklere (yaş aralığı, fiziksel özellikler vb..) dikkat etmeden elindeki her bireyi göndermektedir. bu yüzden abartmayın arkadaşlar, ajansa dayınız da başvursa o da kabul edilecek zaten diyor, öpüyorum.
  • katıldın, 50 tl verdin, resimler çekildi vs... sonra ne oluyor aga...

    reklam çekimi seçmesi diye cumartesi gel diyip bütün günün gidiyor mu?
    bu ne sıklıkla oluyor.
  • türkiye cast ajansı 'nda bir arkadaşım rol aldı. arka sokaklarda arada oynuyor. ben cast ajansları arasında tek türkiye cast ajansını öneririm.