şükela:  tümü | bugün
  • çaykur genel müdürü imdat sütlüoğlu'nun kadın sporculara yönelik söylemlerinden sonra, bu ve benzeri söylemlere tepki göstermek adına kendi çapımda başlattığım kampanya. (bkz: bayan sporculara yardım etmek günahdır)

    çaykur her ne kadar bir kamu teşebbüsü olsa da, takınmış olduğu tavır ile tepki görmeyi ve özür dilenip geri adım atılana kadar bu tepkinin sürdürülmesini hak eden bir kuruluş olmuştur.

    boykot kapsamında yapılacak şey de çok basit. çaykur ürünlerini almamak. gıda ürünlerinde kural olarak yerli malından başka ürün kullanmayan bir insan olarak, alternatif ürünlerin de oldukça bol olduğu bir sektörde bu kadar basit bir tepki bile gösteremeyeceksem zaten boş yere oksijen tüketiyorum demektir.
  • bu başlığı arıyordum, gördüğüme sevindim. pınar'dan sonra asla alınmaması gereken marka listesine direkt olarak eklenmelidir. gerici yobazlar sizi

    kaynak: http://t24.com.tr/…ara-destek-vermek-gunahtir,12052

    düzeltme: kaynak
  • valla en güzel çay çaykurun. kim nederse desin. gidin, liptonun talaşlı çaylarını için ozaman.

    bence bu şahsı ciddiye almak başlı başına bir hatta..

    söylediklerini kesinlikle desteklemesem de, çaykur, güzel çay yapıyor be !
  • bir ürünün güzel olup olmamasıyla ilgili değildir boykot ya da tepki. burada önemli olan bu sözü edecek kadar geri kafalı insanların böyle kurumların başında olabilmesidir. sen "ama çayları çok güzel ya" diye tepki göstermezsen, diğeri "sütleri çok iyi ya" diye tepki göstermezse bu tipler de gelir istedikleri gibi at koşturur.

    azıcık farkında olun gücünüzün.
  • la olum bi durun azcık lan, onu boykot bunu boykot yakında alacak/yiyecek bişi kalmayacak. sakin olum koçum...

    tamam anadolu grubunu patronu yüzünden boykot ettik de çaykur'u da boykot edersek millet telef olur. bokunu çıkartmamak lazım.

    şimdi resi'i boykot etmeye kalkarsak ülkeyi mi terk edeceğiz.
  • kalitesiz çayını zaten almıyordum bu da pişti oldu. liptona para veririm bunlara vermem.
  • bu zihniyete oy veren kadınların beyinleri var mı diye merak ediyorum... ayrıca tabii ki boykot ediyoruz.
  • ben zaten yurtdışına satılan çaykur çaylarının daha iyi olduğunu öğrendiğimden beri satın almıyorum. resmen bize kalan çamuru dayıyorlar. neyse iyi oldu benim gibi bir sürü kişi boykot edecek artık.