şükela:  tümü | bugün
716 entry daha
  • ağlamak üzereyim 10 sayısı var şu an ve o kadar güzel oynuyor ki. editleyeceğim kendime gelince.

    edit: evet oyuna ilk girdiğinde müthiş bi savunma yaptı yine. oyunda olduğu süre boyunca donovan'a top aldırtmadı, takımın en skorer oyuncusu sayı atamadı cedi yüzünden. sonra çıkardı ty lue her zamanki gibi. 3. çeyreğin sonunda tekrar girdiğinde önce tüm sahayı geçip euro steple turniyeki bıraktı. sonra lebron'un asistiyle bi üçlük gönderdi. hücum ribaundu aldı bisürü. tam potaaltından bir turnike daha atacakken blok yedi ama ribaundunu kendisi aldı ve çok zekice bir pas verdi wade'e. wade değerlendiremedi saçma sapan kaçırdı turnikeyi ama olsun herkes gördü o pası cedi'ciğim merak etme. sonra bir üçlük daha gönderdi. bir turnike daha attı arka arkaya. derken maçın bitmesine az bir kala top çaldı bu arada o da donovan'ın topuydu fişi çekti ve 10 sayıyla maçı kapattı. inanılmaz verimli bir maç geçirdi. resmen maçı koparan kişi cedi oldu. 10 sayı atmasa 2 sayısı olsa bile çok güzel bir maçtı cedi için, basketbol sadece sayıdan ibaret değil malum bir o kadar da defans gerekiyor ki cedi bunu en iyi şekilde veriyor. hatta moladalarken bir ara benchi gösterdi kamera, lebron'la cedi konuşuyordu lebron donovan'ı sen savun dedi cedi'ye ki son periyotta verdi bu sorumluluğu cedi'ye inanılmaz bir olay gerçekten.

    demem o ki cedi çaylak senesinde, kafa kafaya giden bir maçta, cavs gibi bir takımla son periyodun tamamında oynadı. daha da çoğunu başaracak bekliyorum. twitter'a bi bakın alakasız alakasız takip ettiğim birsürü nba sayfası cedi'yi konuşuyor aşırı mutluyum.

    amerika twitter'ında trend olmuş şu an, ağlansın.

    edit editi: lebron maç sonu röportajında çatır çatır cedi'yi övüyor şu an, midem bulanıyor mutluluktan.
  • an itibariyle jazz karşısında yanıyor. 10 sayı, 4 ribaund! 2'de 2 üçlük.

    maç sonu editi: 10 sayı, 4 ribaund, 1 top çalma.
  • helal olsun ben lebronla tanışamazken bu oyuncu lebronla her gün antrenman yapıyor. üçlük attı, yorumcu oyuna getirdiği enerjiyi seviyorum filan dedi. türk olamaz bu oyuncu zaten türk kökenli değil. göğsümüzü kabarttı kilometrelerce öteden.
    edit: maç sonu lebrona lue'nun 100. galibiyetini sordu muhabir. ulan lue kim yaa bi gülme tuttu beni :)
  • an itibariyle kendi adına sezonun en iyi maçını çıkaran, yavaş yavaş cavs rotasyonunda kalıcı bir rol bulma yolunda emin adımlarla ilerleyen 22 yaşındaki milli oyuncumuz. gerçekten müthiş bir enerji getiriyor benchten. çok çalışkan, çok koşuyor. kendini de sevdirmiş olacak ki yaptığı iyi işler hem benchten hem seyirciden çok destek alıyor.
  • an itibariyle jazz'a karşı mükemmel maç çıkarmaktadır. ikinci üçlüğünü de attı ve 10 sayıyla oynuyor. wade oyundayken cedi'ye pas vermemek için her şeyi yapıyor da lebron iyi besliyor 'young padawan'ı
  • an itibariyle utah karşısında son çeyrekte inanılmaz işler yapan gururumuz. helal olsun sana çocuk aynen böyle devam.
  • bizim kılkuyruk ekşicileri bile lebron'a ısındıran adam. zaten bi skip bayless kaldı, bir de bizim ekşiciler. neyse...

    fark ediyor ki insanlar lebron'un maç içinde cedi'ye özel bir fokusu var. istiyor ki bu çocuk bişeyler başarsın. wade de 15 sezondur sahada, cedi'ye özel gıcığı varmış gibi davranıyor, farkı izleyen görüyor.

    çok doğru yere geldi ya. furkan da iyi çocuk, hoş çocuk da, cavs ve lebron cedi'ye ayrı bir fokuslandı. cavs cedi'nin her hareketini sosyal medyadan yayınlıyor zaten.

    şöyle bir ilk seneden yüzüğü alsa, göğsümüzü kabartsa harika olmaz mı?
  • milleti anlamakta zorluk çekiyorum. cedi'nin dünyadaki 7.6 milyar insandan ve nba'deki yüzlerce basketbolcudan bir farkı yok. siz niye gururlanıyorsunuz, akrabanız mı, arkadaşınız mı? mvp olsa ne, kariyerini her maç beş dakika oynayarak geçirse ne? size ne gibi bir faydası ya da zararı var, siz niye cedi sayı atınca mutlu oluyorsunuz, siz cedi'nin umurunda mısınız? helal çocuk ah yiğidim dediğiniz adam yıllık üç milyon dolara yakın kazanıyor, bir sonraki sözleşmesinde bunun beş on katını kazanacak büyük ihtimalle.

    mehmet okur yüzük aldı, senelerce üst seviye oynadı, hidayet aynı şekilde. sizin için değişen ne oldu? yıl olmuş 2018 hâlâ boş milliyetçilik peşindesiniz. adam özel bir amerikan şirketinde (nba'in tbl gibi liglerin aksine devletle bağlantısı yok, bir federasyona bağlı değil) maaşlı çalışan. apple'da çalışan bir türkle gurur duymanız ne kadar aptalcaysa cedi'yle gurur duymanız da o kadar aptalca. cedi'yi dert etmeyi bırakın kendi hâlinize bakın.
  • cleveland’a ikinci sasha pavlovic donemini yasatmaya emin adimlarla ilerleyen genc basketbolcu.
39 entry daha