şükela:  tümü | bugün
  • doğruların dile getirilmesidir. türkiye gibi bi yerden böyle bi adamın çıkmasına da çok şaşırmışlar. onu da dinledim ben. öyle bi bataklıktan böyle bir mücevher nasıl çıktı diye şaşırıp kalmışlar.

    eğer türkiye'de değil de amerika'da, italya'da, ingiltere'de doğsaydı 4 nobel alan tek bilim adamı olarak tarihe geçerdi. öyle bir dehadır kendisi.
  • ama gökten bok düşmeyeceği için yerçekimini asla bulamazdı diye devam etmesi muhtemel açıklama.
    (bkz: dışkı yedirmek işkence değildir)

    ulan dayanamıyorum böylesine fetiş tespitlere sarılmaya. biri dünyanın görüp görebileceği en ama en nadide biliminsanların biri. diğeri ise bu çağda dışkı yedirmeyi savunabilecek kadar kendini muktedire teslim etmiş bir kafa. uydular hala newton'un yasalarını kullanarak yörüngeye oturtuluyor a benim ibişim. bak kaç yüz yıl geçmiş hala adamın bulduğu yasalar kullanılıyor diyorum. bir çok güvenilir bilim insanınca yazılan ve newton olmasaydı dünyanın 300-400 yıl falan daha geride olacağını anlatan ciddi bilimsel makaleler varken hala bizim 12 eylül darbe savunucusu celal hocayı, değil üstün bulmak, kendisiyle kıyaslamak bile abesle iştigalden daha da ötesi trajikomik ve acınasıdır.
  • newton da kendi alanı dışında fantastik uğraşlara sahip olduğu için çok da yanlış bilgi olmayabilir.

    tutkulu bir dindar olan newton'ın en tutkulu uğraşı simya'ydı. cıva ve çeşitli kimyasallarla altın üretmeye çalışan newton muhtemelen civa zehirlenmesinden öldü.

    elbette şengör'ün uğraşı olan jeolojinin newton'un zamanında ancak zengin bebelerin hobisi olduğunu, matematik ve fizik gibi bilimlerle kıyaslanmasının abesliği ise ayrı hikaye.
  • haddini ve maksadını hayli aşmış iddia.
  • ama dünyaya geç geldiği için, icat edilecek bir şey kalmamış hepsini bulmuşlar. beyefendiye icat edilecek bir şey bırakmamışlar. bence asılsız iddiadır.
  • "ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz."
  • zekice bir trolleme. oncelikle verilen link kanada icin ve olu, calismiyor. ikincisi, ecole normale superieure'nin websitesi surda: buyrun , ucuncusu laurent duvalles kim? google'da dahi uyusan bir isim yok. birakin akademiyi...

    son olarak, ben de supheciyim. yanlis ise duzeltin gardasim...

    ekleme: kaynak diye verilen link kanada dedim ya, kurumu demeyi unutmusum. montreal politeknik sitesi...