şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: cem yılmaz)
  • yeni bir yazar.
  • sinan akçıl la kiyidan veya koseden muhatapligi var artık.
    kimse tutamaz . tutmak yok yola devam

    bi de cem yılmaz var o ayrı..
  • mizah ustası, usta komedyen. filmleri ayrı, gösterileri ayrı güzel.. seyret seyret bıkmıyorsun..
  • bu zamana kadar burnundan kil aldirmazken su an lisedeyken sinavina calismayinca hocadan not dilenenler gibi youtube kanallarini arsinlamaktadir.

    pr calismasina ayirdigin vakti senaryonun komik olmasina harcasaydin insanlar senin yerine reklamini yapardi bro.

    bir dost...
  • gencligindeki ilk sinema oyunculugu donemlerinin tadi hala damagimda.

    zirve oyunculugu bence her sey cok guzel olacak’ta. altan camli adamin ilk basrolu ve muthis bir performans. filmin uzerinden ise 22 sene gecmis. bence turkiye’de yapilmis en iyi komedi filmi. zaman gectikce degeri daha da artacak.

    ikinci en iyi performansi bana gore g.o.r.a. film zaten basyapit. bir sinema salonunda daha fazla guldugumu hatirlamiyorum. 100 kere izlesem sikilmam. zaten “bir tat bir doku” gosterisinde bir jenerigi vardir bu filmin. ayni zamanda stand-up’a baslamasina vesile olan bir tema uzerinedir: turkler uzayda. film bastan sona onun eseri. arif isik ise muthis bir karakter. film boyunca her lafi komiktir. zaten bana sorarsaniz gora’dan sonra arif isik, gora’daki arif isik degildir. gora’daki arif isik gercekte var olan bir karakter tipidir. turist kaziklayarak hayatini kazanan, palavraci, herkesle kolay iletisim kuran, hazir cevap bir tatil yoresi esnafi iste. arif isik sonraki filmlerde ise gercekciligini kaybetmis, daha abartili absurd, karikatur bir kataktere donusmustur. hareketleri, tepkileri asirilasmistir. dolayisiyla gora’dakinin aksine sagda solda gormeye alistigimiz bir karakterin tas devri’ndeki macerasi degildir arog. cok da oyle gozumuzde canlanmayan abartili bir karakterin tas devri macerasidir. yanlis anlamayin. abartili karikatur karakterleri de cok basarili olabilir. ornegin ersan kuneri buna iyi bir ornek. ama arif isik’i boyle degistirmek bana sorarsaniz olumsuz etki etti karakterin ilgincligine.

    aklima gelen diger iyi performanslari ise vizontele ve organize isler filmlerinde.

    bence su cok uzucu: 22 yildir oynadigi filmler arasinda en iyi oyunculuk performansi oldugunu dusundugum 4 film, adamin oynadigi ilk 4 film.

    bence biraz daha aramizdan, icimizden karakterler oynamali. kendi yazdigi karakterler hep gercek ustu. hokkabaz’da bile durum oyle. iskender tipinde bir karater yok cevremizde. herkesin gozunde canlanan bir tipleme degil. yine ozel bir karakter.

    bu arada muhtemelen boyle aykiri katakterleri oynamak daha buyuk yetenek ister. yani kendini, sinirlarini zorlamak daha da iyisini yapmak adina da olabilir artik boyle karakterler oynamasi.

    ama ozledik be abi. bir kac kere de boyle altan camli gibi ya da gora’daki arif isik gibi hepimizin tanidigi bildigi birini oyna. eline mi yapisir? ozledik.