şükela:  tümü | bugün soru sor
  • birilerinin dile getirmesinin artık geç bile geç kaldığı gerçek.
    arkadaş, bu adam tamam çok komik, kemal sunal gibi görünce bile gülüyoruz ama bu sadece stand-up gösterileri açısından bir gerçek.
    bu adamın filmleri komik değil
    (bkz: gora)
    bu filmde, her işe burnunu sokan sevimli serseri rolünde oynadı ki, bu aslında sadri alışık'ın turist ömer tiplemesidir.zaten bu filmin bir sahnesinde, sadri ustaya olan zaafını ve sevgisini, şakayla karışık filmindeki ofsayt osman tiplemesine atıfta bulunarak gösterdi.
    sonra,
    bu tiplemeyi bir cips reklamında da tekrarladı sanırım.
    "eğitim şart" sloganlı bir reklamdı.bıyıkları yine sadri usta gibiydi, kahveden bir yudum almış da telvesi bıyıklarına yapışmış gibi.
    gülmedim yine.çünkü sadri alışık taklidi yapılması imkansız biridir.
    cem yılmaz, sadri abisine öykünüp kendini tatmin etti ama öbür taraftan sıçıp batırdı.
    sonra,
    (bkz: arog)
    bu filmde komedi adına hiçbir şey yok aklımda.kendince, her sahnede göndermelerde falan bulundu ama hepsi hikaye.gıdıklamadı bile.
    sonra,
    (bkz: yahşi batı),
    gene kendince gönderdi bir şeyler ama, kendi bile gülmedi bunlara.
    kronolojik olarak sırayı bozdum ama,
    hokkabaz filmini geriye bıraktım.
    işte bu, cem yılmaz'ı böyle filmlerle görmek istiyoruz.
    neyse, asıl mesajı sona bıraktım.
    bu cem yılmaz denen adamın bütün olayı, stand up denen o gösterilerde ortaya koyduğu ve kendisini cem yılmaz yapan o muhteşem gözlem gücü, türk insanına dair inanılmaz tespitleri, spontane espri geliştirme yeteneği, hazır cevaplılık.
    işte, cem yılmaz bu.
    başta oynadığı tüm reklam filmleri ile her şey çok güzel olacak , hokkabaz , vizontele hariç kendi ürettiği filmler midemi bulandırıyor.
    cem yılmaz'ın , stand up gösterileri hariç yaptığın her iş boktan.
    inşallah okur bunları.

    edit:imla
  • (bkz: tamam)
  • (bkz: herşeyi yaptın bi cmylmza bok atman kaldı dimi)
    kim o kadar iyi ki cem yılmaz da olsun neyin tribine girdin yani neden bunları yazma ihtiyacı hissettin
  • gora'ya komik değil dedin ve şimdi komutan logar gelip seni öpecek.
  • goraya komik degil diyen recep ivedik sevdalisi soylemi.
  • sözlükteki ergenlerin henüz profesyonel hayata atılamadığını gösteren başlıklardan biri. iş hayatı sizin düşündüğünüz gibi bir alan değil arkadaşlar.
  • goraya komik değil diyen evladım olsa reddederim lan.

    saçma bir önerme. önerme. sen izleme. bokunu çıkartıyorsun.
  • filmlerinde yalnızca karakteri canlandırıp komik olmayı değil karakteri iyi oynamayı amaçladığı için olabilir.

    bu tarz insanlardan her hareketleriyle insanları kahkahalara boğmasını beklemek gereksiz. böyle bir beklenti içine girince adam bir konuşma yaptığında "a" dese gülüyorlar. neden? çünkü cem yılmaz her an komik olmak zorunda.

    değil.
  • komedyen adama sadece stand up ları komik demek nası bi kafa lan
    yarin sanayi ye gidip araba tamircisine sadece iyi araba tamir ediyosun demeyi dener misin gora ya komik değil dediğin için o dayağı hakettin.