şükela:  tümü | bugün
  • oturup başkalarının çevirdiği cümleleri anlık olarak okuduğum site. çok zevkli lan şu an ben mal gibi evde oturup şu çevirilen cümleleri okurken insanlar birileriyle tanışmak, ödev yapmak veya garip fantazilerlerini gerçekleştirmek için bu siteyi kullanıyo.

    kimi piyasa araştıması ve neye ihtiyaç olduğunun tespit edilmesini çevirmeye çalışırken diğeri hadi bebeğim göster banayı çevirmeye çalışıyo hatta ben var senle evlenmek diyen adam bile burda. ne değişik hayatlar var adam aşkım dediği kıza ingilizce aşkım demeyi bilmiyo mesela.

    neyse sonuçta kimin kimle ne yazıştığına karışacak halim yok tabi isterlerse internet üzerinden çocuk yapsınlar, ben dalgama bakarım sonuçta ama eğlenceli işte.
  • muhteşem çeviri yapan sözlük. bu ne amk; http://turkce-ingilizce.cevirsozluk.com/…-mevcuttur !?
  • bu ne??? "hi dont me you dont remember me how are aah"
  • çevireceğim şeyi bir kenara bırakıp altta kullanıcıların çevirdiği metinlere takıldım kaldım. feci halde ilginç çeviriler var.

    örneğin:

    --- spoiler ---

    son çeviriler
    (13 kasım 2015 16:30:51)

    türkçe › ingilizce hayir faeysbukum yok

    türkçe > portekizce zorlukları beraber aşarız

    türkçe › rusça sensiz ben ölürüm

    türkçe › ingilizce saon durumu beğenirmisin

    türkçe > portekizce benimle evlenir misin

    --- spoiler ---
  • ilk defa takma diş çevirisine bakarken takıldığım ve diğer çevirileri görünce tam olarak ''neler dönüyor'' dediğim site.

    ''sen işine bak tamam benim ihtiyacım yok disko ben sevmek istiyorum sen devam et bu şekilde''

    ''seni görmek istiyor şimdi'' pencere açtırmaya çalışıyor bu farklı tür.

    ''ağır yola hafif insanlarla çıkarsan harcanırsın''
  • acayip şeylerin çevirildiği site. çok şuursuzca. kimileri whatzup nolarını da yazıyor. fütursuzca yürüyor işler. genelde hatuna yürümeler, zengin koca bulmalar vs ağırlıklı olarak.

    http://turkce-ingilizce.cevirsozluk.com/…bini-ahlak
  • az önce tislayarak gulmeme sebeb olan site. sozlukte basligi olacagini da tahmin etmistim.
    alttaki son ceviriler gercekten gulduruyor. butun zorluklar içerisinde bir rusa, ukraynaliya veya italyana, portekizliye duygularini acip pasopart diye yirtinarak askini ilan edenler... evli olmasaydim seninle olabilirdim diye taa japonya'ya uzuntulerini bildirenler ajsjwjssjw arada bulgarca mektup yazmaya calisan biri diger yandan hep arapca hayirli cumalar deyip ciplak foto falan isteyenler sjwisisiwi beri yandan google translate gone crazy xd deyip gitmek isteyen bir kiza arabesk yalvaran adam, bir digeri yazdigini cevirirken sitenin devamini da kopyalayip gonderiyor hep kime gonderiyorsa iyi sabri varmis amklapqpa daha neler neler..
    neyse arada ev ödevlerini cevirmeye calisan cocuklar da var onlarin isi gorulur umarim...

    edit; ozel hayata aykiri ama uzun suredir boyleymis sanirim site. şaşırdım mi hayir.