şükela:  tümü | bugün
  • bu ülke nefret söylemlerinin yurduydu eskiden. şimdilerde yüksek lisans yapıyor.
  • şu kalite ülke yönetiminde söz sahibi oluyor. vay arkadaş. ulan madem iktidar olamıyoruz, akp li gibi yapıp adamların içine girip orada düzgün siyaset yapalım lan valla çok ciddiyim. bir tane kaliteli adam yok amk küçüğün rızası diyor biri, biri kandırıldık diyor bu lar bakan cumhurbaşkanı başbakan düzeyinde söylemler, e alt kademe zaten konuşamıyor bile amk, ağızlarını açtıklarında ağız ishali.

    istemez mi rte şöyle vizyonlu aklı başında ne konuştuğunu bilen tiplerin partide olmasını ?

    şuan herhangi bir teşkilatından içlerine girsem alamayacağım ihale, iş , rant yok. yemin ediyorum yok. o kadar da iddialıyım . en azından yıllardır bütün eksiklerini biliyoruz arkadaş. eksiklerini bunlardan iyi savunuruz ne olacak yaa. olum gelin birleşip girelim aralarına, ilk biraz çomar taklidi yaparız , sonra içten içe ufak ufak değiştirmeye çalışırız bence mantıklı valla.
  • hergün birinin adına utanıyorum, bugün de şansımıza bu çıktı. birisi bu adama, adaletin birgün herkese lazım olacağını anlatsın. tabii anlarsa!