şükela:  tümü | bugün
  • çet yaparkene yüzümüzde abuk sabuk mimikler olu$urki bu durum di$ardan bakanlara oldukça garip gelir.hatta siz de çet yapan biriyseniz çettiren bir arkada$inizi gordügünüzde kendi haliniz akliniza gelir.
    çette sevdiginiz biri merhaba falan der,hemen gülücükler saçmaya ba$larsiniz.ekrana mel mel bakip gülen bir tip.
    ya da biri küfür mü etti sanalda,monitore 'anani...' $eklinde bakan bir tip.

    yani kisacasi adami yer bitirir bu sanal alemler.

    bir de ekran ba$inda evdekiler farketmesin diye ikinarak gülmek vardir ki ; 'hinihohihakakorakiki'
    amman diyeyim.
  • ben monitore bakarken guluyorsam (bkz: black)'in tepkisi hep "secure chat yapmi$iz? selam soyle lan yengeye" olurdu..
  • guluyosam biriyle kavga ediom...
    sinirliysem biri bana canım gibi bi kelimeyle iltifat etmis ona kufrediom, veya biri bana ne ilginc nick tanisalimmi demis...
    normalsem geyik yapioom....
    cok hizli yaziosam kanaldakileri bayiyom ve sayiyom bugun kac kisi kacircam die...
  • öküs gibin bakarım ekrana ben...
  • hafif bi tebessuum ve bi tiss sesi eger guluosam
    uzulmussem burusuk bi surat
    kizginsam catik kas
    ama ole gulunce komik oluo millet bakio mal mal..
  • sabit , haşin bakış
  • :p
    :)
    :*
    :-o
    :(
    tabi gözlüklüleri de unutmamak lazım 8)
    8p
    8*
    8-o
    8(
  • bilgisayarın karşısından ne yaptığımızdan haberi olmayan izleyeni merak içine sokan veya güldüren ifadeler.
  • (bkz: gevremek)