*

şükela:  tümü | bugün
  • haber

    sabah saatlerinde chp etimesgut ilçe başkanlığı'na bırakılan nottur.

    paraları bilmem ne adalarına biz yolladık. milyon dolarlık rüşvetleri biz yedik. feto ile biz seviştik. pkk ile biz görüştük. teröriste silahı biz yolladık. ambargoyu biz deldik. be orospu çocukları... hiç mi yüreğiniz yok çıkıpta bunlarla ilgili cevap veremiyorsunuz da not bırakıyorsunuz. hesap soracaksan çık sor da görelim amın evladı seni. not bırakmayla olmaz o işler.

    edit: tehdit yerine tehtid yazdığım için özür dilerim.

    edit2: "dinsiz hainler" demişler. kk reis zaten bakara makara demişti.
  • (bkz: tiyatro)
  • başlık değişmeden önce (bkz: tehtid değil tehdit)
  • nedense tiyatro geliyor. provokasyon denince aklima chp'den baskasi gelmiyor. imamin karisi, koylu kadin, carsafli kadin, beyaz sakalli biri tiyatromu yakti gibi sahnelenen oyunlari hatirlatma ihtiyaci duymuyorum cunku biliyorum ki hepinizin aklindan gecti. kendine zoraki magduriyet yaratma cabalari bunlar efendim. gecen de bir chp'li cikmis kemal kilicdaroglu'na bir sey olsun dunyayi basina yikariz minvalinde ortada bas bas bagiriyor. nan kim takar o capsizi allasen. suikast denen seyler ulkenin faydasina calisan, baska ulkelerin de cikarina uyusmayan kimselere yapilir. kemal ne zaman ulkesi menfaatine calismis? turkiye'ye karsi hangi ulkenin yaninda yer almamamis? iftira etmeyin adama. vatansever gibi gostermeyin. geciniz.

    düdüt: ekleme, imla
  • evet pkk' nin siyasal kolu hdp ile işbirliği yapan chp, fetoyu deniz baykal'ı kasetle yollayıp yerine kk'yı geçirmelerine rağmen koruyup sahiplenen chp, şu anda bir zamanlar ssk'yı katrilyonlarca zararla batıran kk'nin liderliğini yaptığı chp, başörtüsünü, ezanı yasaklayan, kuranları toplatan, alimleri astıran chp

    bile olsa tehdit etmek hiç şık bir davranış değil.
  • ya valla artık bıktığımızın resmidir.

    sözlük kurallarına uyamıcam. en azından tam olarak uyamıcam heeeeç kusura bakmayın. ulen ne olacaksa olsun sokakta mı kapışıyoz cod'da mı kapışıyoz nerede kapışıyosak kapışalım artık da en azından kaybettik alın sizin olsun ya da kazandık siktir olun lan! diyelim artık.

    olm bunu yazanlarla bildiğin ölümüne girişmek istiyom lan!

    böyle uzaktan uzaktan sevişmek artık sadece sinirlerimizi geriyor. artık içine girmek istiyorum bu göt verenlerin.

    not: kusura bakmayın sözlük çok nadir dellenirim o da bu anlardan birisidir.
  • tehdit değil şerefsizliğin kitabı olabilir veya (bkz: kitabın özeti)
  • habere baktığımda aldığım ilk izlenim çok ciddi bir durum olmadığı yönünde ha ama arsız islamcılardan her türlü pislik beklenir bu yüzden partililer zaten her zaman dikkatli olmalılar da bu dönem biraz daha dikkatli olsalar daha yerinde olur gibi.

    hazır yeri gelmişken bir şeyi daha söylemek istiyorum ben. bir 15 temmuz geyiğidir almış gidiyor "adamlar tankın önüne yattı böyle bir inanmışlık yok abi, sokağa çıksak bunlar bizi şöyle böyle yapar" minvalinde konuşan korkak pısırık herifler var. bu herifler kendileri korkak diye herkesi de öyle sanıyorlar ama gerçek biraz başka. hatırlayın gezi sürecini, gezi çok daha farklı bir konuma evrilebilecekken sivil bir direniş olması için büyük bir çaba sarfedildi ve elinde kitap karanfil poğaça çöp poşetli gençlerin olduğu bir tablo ortaya çıktı. bana kalırsa güzel de oldu. ancak bu sizi yanıltmasın gezi çok çok farklı olabilirdi. sonuç olarak korkacak bir şey yok tedbirli olunsa yeter.