şükela:  tümü | bugün soru sor
  • "destekleme amk, destekleme ya."

    diye tepkilerimi iletiyorum. akp ne zaman sıkışsa ilk mhp sonra hdp koşuyor yardımına. faydadan çok zararınız var. destek vermeyin kalsın. illa hayrınız dokunsun istiyorsanız susun yeter. resmen rte'ye "buğğğğğnlaaağğr" kalıbı altına yazılabilecek binlerce kurum ve kuruluş hakkı tanıyorsunuz.

    hdp'nin destekleyeceğini açıklayacağı bir adaya mhp ve akp'ye oy vermek istemeyenler veya iyi partililer oy verir mi?

    ne lanet, ne kördüğüm bir kısır döngüdür bu amk yeter lan.
  • oğlum bu adamlar vebalı. hangi parti bunlarla münasebete girerse o parti ölür. hele bu parti iyi parti gibi milliyetçi bir partiyse.

    tayyip bile bunlardan fayda gelmediğini gördü ki gitti sözde çözüm süreci masasını devirdi. iyi de yaptı.

    böyle bir şey olursa iyi parti kendi adaylarını çıkarmalı ve chp ile ittifaktan vazgeçmeli. bu durum akp ve mhp'ye acayip bir koz verir ve oy kaybetmesi muhtemel bu blok eski oylarını kazanır ve eski oylarının üstüne bile çıkabilir.
  • her secim ayni sey. illa birine yamanmaniz mi gerekecek anlamiyorumki. gidin kendi adayinizi cikartin. sonra boykot mu ediyorsunuz, destek mi veriyorsunuz ne bok yiyecekseniz yiyin. yeter lan.
  • maskeleri düşüren birleşmedir.
    hah şöyle çıkarın maskelerinizi iyi parti de çıkarsın belli olsun iyi partinin ne olduğu.chp zaten belli ne olduğu.
  • bunu demesi için a.k. partisinden para falan almıştır.
  • olayın çözümsüz oluşunu özetleyelim;

    -akp'yi destekleriz dese 'reis kürtleri bile yola getirdi' denecek. ve pusulaya daha güçlü vuracaklar.

    -chp/iyip'i destekleriz dese 'işte bunların kimi neden desteklediği belli' denecek. yine gidip reise atacaklar.

    ne bok yerseniz yiyin bu insan topluluğu tv'de neyi görüyorsa ona inanacak. o yüzden aklınızı bunlarla meşgul etmeyin.

    yapacak bir şey yok!
  • lan bi git oğlum destekleme gözünü seveyim ya, az biraz umut var zaten içimizde onu da söndürme.
  • chp ve iyi parti arasındaki olası ittifaka gelecek milliyetçi oyların içine edilen bir açıklama olmuştur. pkk'ya mı çalışıyorlar akp'ye mi belli değil.
  • demokrasilerde çare, yollar tükenmez.
    başımıza iktidarda kalabilmek uğruna fetö çetesini destekleyip yıllarca
    her istediklerini vererek! ahtapot gibi devletin her köşesini sardıranlar,
    içeride kızdıkları pkklılarla yurt dışında gizli toplantı yapanlar
    otobüslerin tepesinde terörist gezdiren çözüm süreci
    mucitleri(!)
    ve ülkeye sonu ne olacak diye hesap etmeden
    hesapsız doldurulan; seçmenleri olacaklarına garanti(! )gözüyle baktıkları
    suriyelilere vatandaşlık hayal edenlerin! söyledikleri seçim kaybetme korkusudur.
    ama demokrasilerde her zaman tek adam, tek pati olmaz,
    asıl işbirlikleri de olur, yani demokrasilerde çare tükenmez.
    yeter ki yasal olsun.
  • yerinde ve mantıklı karardır. destek istemeyen arkadaşlar acaba kazanmak için gereken %10 oyu nerden ne şekilde bulacaklarını açıklamalılar.