şükela:  tümü | bugün
1170 entry daha
  • oynamadığı her maç savunma delik deşik oluyor ama burada futbol ulemaları ayağı düzgün değil diye eleştiriyor. ulan gören de premier ligde oynuyoz sanıcak. hem ayağı düzgün hem de böyle dominant savunmacı bulursan onun adı van dijk oluyo zaten, nasıl bi hayal dünyasında yaşıyosunuz ben anlamıyorum. tamam büyük eksikleri var (top kontrolü, pas yeteneği, teknik, top sürme filan benden daha iyi değil), konsantrasyon problemi de yaşıyor arada, bazen saçma sapan top sürmeye de çalışıyo ama bu adam benim yaşımın yettiği kadarıyla bizim ligde oynamış en güçlü ve hava topu hakimiyeti en yüksek stoper. hızı, markajı, top kapması, pozisyon alması filan da gayet yeterli. çok net bizim ligdeki her forveti sindirebilecek kaliteye sahip. daha iyisi varsa söyleyin. bugün (bkz: 7 mart 2021 galatasaray sivasspor maçı) donk çıktıktan sonra bütün hava toplarını aldı, son 15 dakika çok büyük ihtimalle fatih terimin talimatıyla sürekli ileri çıkıp kafa topu indirmeye çalıştı çünkü iki sene önce iki maçı bala göte donkun böyle ileri çıkıp attığı son saniye golleriyle kazandık ve şampiyon olduk. fatih terim de berabere giden maçlarda son 15 dakika ''uzun stopere şişir bala göte at'' taktiğiyle hep şampiyon olabileceğini sanıyor. luyindamayı ileri çıkma diye eleştirenlerin o eleştirileri fatih terime yapması lazım. ayrıca beraber oynadıklarında marcaonun götünü toplayan ve iyi gösteren de bu adam. fm oynayanlar bilir, bir tane ball playing defender, yanına da ayı gibi hava topu alıp adam geçirmeyecek bi stoper koydun mu hem geriden oyun kurar hem de gol yemezsin. fatih terim ne halt yemeye marcao-luyindama tandemini bozuyor ben anlam verebilmiş değilim. hayır donka bişey dediğim de yok ama adam galatasaraya gelmeden önce stoper oynamamış, ahmet çalık filan varken mecburen stoperde denenip fena olmadığı farkedilip oraya devşirilmiş bi topçu değil mi, ben mi yanlış hatırlıyorum? üstelik 35 yaşına gelmiş adam, yani gidip 27 yaşındaki luyindamayı küstürmenin alemi ne lan? luyindama varken donkun as stoper olması saçmalıktan başka bişey değil. üstelik adamı 3 maçta bir oynatırsan form tutmasını da bekleyemezsin.

    kısacası, yine fatih terimin garip takıntılarına (geriden oyun kurucam ayağına oynatmıyor bana kalırsa) kurban giden oyunculardan olduğunu düşünüyorum. umarım hatasını anlayıp as takıma geri monte eder ama pek de sanmıyorum çünkü adam hatasını kabul etmek yerine hakemlere filan sallamayı tercih ediyor.
  • belhanda, babel ile beraber belkide bizi şampiyonluktan edecek diğer isim. marcao ve muslera bu yükü daha fazla kaldıramaz. iyi sen gol kovala onyekuru senin yerine defans yapsın.
1 entry daha