şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: chiquita)
  • ajdar anik'in nane nane adli eserinin nakarat kismina cok benzemesi gozlerden kacmami$tir.
  • ajdar anik sarkısıdır. sozlerinin bir kısmı asagı yukarı soyle;

    cikta cikta cikta cikta
    cikta cikta cikiiiita
    (x 2)

    cikita muuz
    cikitaa muuuzz
  • bir ara bu sarkıyı cem ceminay cok calıyordu ama sadece ufak bir kısmını. şöyle baştan sona çalaydı da neşemizi bulaydık.
  • ajdar anik'in son bombası. klibi burdan izlenebilir..

    http://www.youtube.com/watch?v=8c3yrpgpppm

    makyaj falan da yapmışlar ya, rabbim sana geliyorum..
  • az once gunlerdir haril haril quintet yazmakla ugrasan arkadasima "iste muzik, iste turk pop muziginin onlenemez yukselisi, iste cikita" seklinde yolladigim sarki. (ve klip goruntuleri)

    muz olsam, dile gelir isyan ederim. o derece..
  • bir kere dinlediğinizde bir daha aklınızdan çıkmayacak bir melodiye sahip harika eser. artık her gece "çikta çikta çikta çikta çik çik çik çikita" melodisi rüyalarınıza girecek.. ben o en son muzu yediği ve kameraya baktığı anı ayakta alkışlıyorum, çok hoş olmuş..
  • ya tamam soz yok muzik yok ama produksiyonunu kim yapiyor, klibini kim cekiyor* bu sarkilarin? birileri bizle ciddi ciddi kafa buluyor ya. boyle bir sarkiyi yapip, evin salonunda kaydedilmis ses kalitesinde bir produksiyon yapip uzerine iki rus, bir bogaz turu ve birkac adet manav mamulati parasina klip cekmisler ya. allah bilir bu klip yurdum muzik kanallarinda da doner simdi. boyle bir seyin ciddi olarak yapilmasina imkan var mi? sakaysa hic komik degil ciddiyse cok komik diyecem ama yok abi komik falan degil bu, ancak traji-komik olur o kadar...

    (bkz: ya ben lan neyse bir sey diyemiyorum)
  • girişteki baş gitarlarla ve şarkının genelindeki sound ile, sanatçının vokal tekniğiyle hatta istanbul'dan manzaralarla, kendimi kontrol edemiyorum ekolünü 21. yüzyıla taşıyan şarkı ve klibi.
  • ajdar anık bu çalışmasında müzik hakkında bildiğimizi sandığımız her şeyi sorguluyor. bütün kural ve yapıları bozup bu yapıtaşlarından kendi binasını inşa ediyor.

    o muz dansı, o vahşi ısırık... tüm insanlığa meydan okuduğunun göstergesi değil midir?

    istek, arzu net: "grup olalım grup!"

    bugün ifade özgürlüğünü bu kadar net bir tavırla kullanabilen başka bir sanatçı var mı? burada sanatçı kelimesini bütün karşılıklarını gözeterek kullanıyorum çünkü ajdar anık müziğin yirmibirinci yüzyılda ilerleyeceği yolu çizmiş, kendisi de bu yolda deli gibi çılgın gibi koşuyor, onun ardından gelenler yıllarca onun eserlerini kopya etmek zorunda kalacaklar.

    bachtan bu yana en büyük dehadır kendisi, bütün kurallarla dalga geçiyor, onları adeta aşağılıyor. şarkının yapısındaki dahiyane hamleleri farketmediniz mi yoksa? şarkı hiçbir saniyesinde kendini tekrar etmiyor, ayni nehirde iki kez yikanamazsin sözünün müzikteki ifadesi bu olsa gerek!

    vokal tekniğine ayrı paragraflar yazmak lazım gelir ama şu dizeler her şeyi anlatmıyor mu?

    "ben ateş sen barut hmm hmm hmm, öptüm seni şap şup!"

    literatüre notasız teknik olarak geçecek o "hmm hmm hmm"lar dinleyiciyi büyülüyor.
hesabın var mı? giriş yap