*

şükela:  tümü | bugün
  • allah kimseyi bu krize sokmasin (bkz: cold turkey) burda ise yaramaz.
  • ya hakkaten yaa...bi de gecenin bi köründe geldi mi kriz al ba$ina belayi. gündüz neyse de.. gece feci oluyo. bazen recele atladiim oluyo heueh
  • birebir kris anindan sesler
    nolur nolurr bı parca cıkolata
    yalvarıorum parası neyse verıcem sonra
    tanrım cıkolataaaaaaaaaaaa
  • adımın crunch a çıkmasına neden olan event
  • ağlamaya kaadr warcak kriz gecenin bi saatinde açık bakkal aramama neden olcak bişi çok kötü çook
  • adet donemine yaklasinca tutuveren,sivilceleri azdirmaya yardimci kriz cesidi
  • kandaki seker oraninin dusmesi ile vucudun sekere duydugu ihtiyaci, sekerli mamullerin en guzeli cikolata ile gidermeniz gerektigini hissettiğiniz, karsi konulamayan kriz hali.
  • insanın cinnet geçirmesine ,etrafındakilere saldırmasına sebep olan;bi de evde yalnız ve parasızsa hüngür hüngür ağlamasıyla son bulan çok şiddetli çikolata yeme isteği.krizi atlatmanın yolu sadece ve sadece çikolata yemektir.şiddetiniz karşısında zorda kalan ev ahalisinin reçel,meyve vb. önerileri tamamen anlamsızdır.
  • ... bazı antidepresanların alındığı dönemde (bkz: anafranil), seratonin ihtiyacı nedeniyle günde 4-5 kez geçirilen kriz çeşidi.
  • her şeye "post" bir hal.