şükela:  tümü | bugün soru sor
  • " 2004 yılında serkan günay tarafından kuruldu. sinema sektörünü çok geniş bir bakış açısıyla ele alan cinens, içerisinde yer aldığı tüm projelerde hareket noktasını; en iyi lokasyonlarda yer almak, teknoloji ve konforda dünya standartlarında hizmet sunmak olarak belirlemiştir.

    hedefimiz türkiye’de ilk defa gerçekleştirilen yenilikçi projelere odaklanmak, her projede farklı bir konsept geliştirip uygulamak, yapılan her projede kendine özgü bir ruh ve felsefe sunmaktır. "

    an itibri ile izmit kipa, konya kipa, kütahya, uşak, mersin kipa ve yakında manisa magnesia alışveriş merkezinde olan.

    http://www.cinens.com/
  • izmit kipa'da neredeyse her filmi dublajlı göstererek ne kadar yenilikçi olduklarını gösteriyorlar. 5 tane salonun var, şöyle yeni çıkan güzel filmlerden birkaç tane orijinal/altyazılı sıkıştırsana kardeşim araya, yok...
  • başlarına taş yağasıca sinema. ne bok var da the dark knight rises'i manisa'ya türkçe dublaj koyuyorsun be adam. insaf. bari akşam seanslarını altyazılı yapar insan. yatacak yeriniz yok lan. neyse ki izmir var. hayır, yani ondan sonra da ''manisa'ya da güzel bir sinema açıldı, ne güzel geliştik'' diyorlar ya yuh diyorum resmen.
    halkın taleplerine göre dublajlı koyduklarını hiç sanmıyorum. neye göre belirliyorlar bilmem. halkın taleplerine göre belirlemişlerse de kim çıkıp da dublajlı koyun demiş çok merak ediyorum.

    ''the dark knight rises'' konusunda trabzon'da oturan arkadaşım da çok şikayetçi, o da ayrı konu. tüm karadeniz'de dublajlı var diyor. ne desem bilemedim. sinema şirketlerinin zihniyetine tüküreyim.
    aylar sonra edit: yok lan haklarını yemeyeyim şimdi, tdkr hariç, şu ana kadar izlemek istediğim tüm filmleri altyazılı getirdiler sağolsunlar. salonları da düzgün, 3d'si de iyi.
  • the hobbit an unexpected journey'i de türkçe dublajlı göstererek iyice nefretimi kazanmışlardır. neyse ki dolphin sinemaları var...
  • manisadaki şubesinde the hobbit an unexpected journey filmini hem altyazılı hem türkçe düblaj şekilde sunmalarına şaşırdım. aslında imax'te izlemek var fakat el mahkum. bir kıytırık xpand gözlüğe de 3 tl! istediler. bir de çıkışta utanmadan geri istiyorlar gözlüğü. vermedim. vermeyin.

    filmi salon 2'de izledim. yaklaşık 100 kişilik bir salon. bir cep sinema. 3d olayı böyle küçük bir perdede seyredilmez. seyredilmemeli. keza öyle de oldu. bunun üzerine xpand rezilliği de eklenince normalden çok daha az bir kaliteyle yetinmek durumunda kaldık.

    vodafone'nun sinema kampanyası etkili oldu aslında burayı seçmemizde. velhasılıkelam 3d olmayan, görsel bir şov sunmayacak filmler vodafone kampanyası ile birlikte ucuza getirilerek izlenebilir. onun dışında kaliteli filmler için kaliteli sinema salonları seçilmeli.
  • manisa'da ki 3d'si xpand olmayan sinemadır. real d 3d değildir ama aynı teknolojiyi kullanıyordur arada fark görmedim zira yok çünkü.. artık her filmi altyazı ile yada hem türkçe hem altyazılı seçeneğiyle getiriyorlar görünüyor bakalım iron man 3 filminde ne yapacaklar.

    sinema manisa'da açıldığında ilk teşrifat olarak işe başladım 3 ay kadar çalıştım. o sırada the amazing spiderman ve the dark knight rises gelmişti. spiderman dublajlı geldi mecburen bedava diye dublajlı izledim ben izledikten sonra altyazılı seçeneğini getirdiler küfür gibi.... the dark knight filmini de dublajlı getirmişlerdi. onu da mecburen öyle izledim. bu filmler dışında abartmıyorum gelen her film altyazılıydı. hemde dublaj seçeneği de yoktu. ben delirmeyim de kim delirsin. 2 tane beklediğim film vardı ikisini de piç ettiler.

    kesin iron man 3'te öyle olur çünkü filmi ben izlemek istiyorum...

    edit: evet dediğim gibi iron man 3'te türkçe dublaj olarak geliyor sadece. en azından 1- 2 hafta böyle gider. hobbit, ölümcül deney hatta g i joe filmleride altyazılı iken iron man 3 dublajlı. neden? çünkü ben izlemek istiyom.. topu topu 3 tane film gerçekten izlemek istedim... hobbit filmi de umrumda değildi o kadar, o yüzden hobbit hem türkçe hem altyazılı seçenekli geldi ama gerçekten istediğim filmler spiderman, batman ve ironman sadece dublajlı.. nasıl bir cenabetim bilmiyorum.
  • manisa'da olanını gerçekten beğendiğim sinema.rahat koltuklara ferah bir salona sahip.ses ve görüntü kalitesi çok iyi gerçekten.
  • cinemaximum'un "maximum kart'a ilk seans 7 tl" kampanyasına özenen fakat şark kurnazlığı yapan işletme.

    şöyle ki ilk seans 8 lira demişler fakat alta da küçük puntolarla "3d filmlerde geçerli değildir" diye eklemişler.
    şimdi olayın tuhaf yanı şu ki zaten 2d filmlerde öğrenci 8, tam 10 lira. yani dolayısıyla yaptıkları kampanyanın öğrenci için bir anlamı kalmıyor. zaten normalde her seansı o fiyata izleyebiliyor öğrenci olan. e, çalışan kesim zaten ilk seansa gelemez, dolayısıyla kampanyadan yararlanamaz.

    yani ortada kimsenin yararlanamadığı, saçma sapan bir kampanyamsı var özetle.
    tuhaf bir sinema.
  • adana’da yeni açılan park adana avm’de varmış, bugün öğrendim.
    coco adlı animasyon için gittik bugün.
    fiyatlar çok uygun ki bunda park adana avm’nin sinek avlamasının etkisi vardır sanırım.
    haftasonu olmasına rağmen fix fiyat 12 tl ile gayet uygundu.
    koltuklar da öyle rahattı ki, arkaya yaslanınca yatıyor yaylana yaylana film izleyebiliyorsun.
    cinemaximum’dan başka konforlu sinema yoktu adana’da, iyi bir alternatif olmuş.
  • uşak'ta iki tane şubesi olan, yıllardır sadık müşterilerinden olduğum sinema. fatih akın'ın son filmi in the fade'in de gösterildiği sinemasına yarın gitmeyi planlıyorum.