şükela:  tümü | bugün soru sor
  • memişkolar da tombiktolaşmış.
  • genelde kullandığım:

    "kilo alınır, kilo verilir. önemli olan geri zekalı olmamak. insanlar 50 yaşında da kilo verir ama zeka gelişimi 10-11 yaşlarında duruyor malesef."

    bunun üzerine çok bir şey söyleyemiyorlar zaar.
  • sende çok da'lyaraksın ama yüzüne vurmuyorum.
  • (bkz: evet)
  • cevaplar:
    1) senin paranı mı yiyorum,
    2) soran oldu mu,
    3) sen de kronik göt yetmezliğinden muzdaripsin,
    4 o kadar zayıf ve kaknemsin ki keşke ölsen,
    5) konuşacağına bir buçuk kuzu şiş söyle,
    6) kafa sikiyorsun,
    7) seni dinlemiyorum.

    yukarıdaki 4 numara hariç hepsini kullanmışımdır. siz de kullanın.
    obez falan değilim ki olsam çok daha fenalarını söylerdim.
    ve son olarak:
    " yemek yemeyi seviyorum ulan, size ne?"
    not: düşündüm bunları kilo almışsından çok "çok yiyorsun" lafına karşı kullanıyorum.
  • - var ki yiyoruz.
  • -çok kilo almışsın

    -sanane yarrağım
  • kaç yaşındasın sen?
    kaç yaşındasın sen?
    bi dakka
    kaç yaşındasın sen?
    hayır kaç yaşındasın sen?
    kaç yaşındasın sen?
    bana yaşını söyle
    hayır yaşını söyle bana
    kaç yaşındasın sen?
    hayır kaç yaşındasın sen?
    kaç yaşındasın?
    dalyarak.
  • - çok kilo almışsın?

    - hıyar gölgede yetişir.
  • maşallah de maşallah de lan.

    not:90 kiloyum