şükela:  tümü | bugün soru sor
  • nesne yönelimli programlamada, nesnelerin yaratılma aşamasında içinde barınan verileri ilk doğru aşamaya getirmekle (bkz: initialization) yükümlü metodlardır. bir nesneyi yaratmak için ona hafıza ayırmaktan sonraki aşama constructor'ların doğru sırada çalışıp nesneyi standart bir hale getirmesidir.

    özel değişkenler set etmeye ihtiyacı olmayan nesnelerde constructor'lara da ihtiyaç olmaz. nesneye içi sıfırlarla dolu bir hafıza alanı ayrılır o kadar.

    peki bu "üye değişkenleri set etme" işini neden herhangi bir metodu kullanarak yapmıyoruz da constructor kullanıyoruz? çünkü derleyici constructor'ı çağırdığınız zaman "hafıza ayırma" ile "değişkenleri set etme" işlerinin ikisi birden yapıldığından emin olmadan sizin kullanımınıza sunmaz. böylece yarım yamalak bir nesne oluşturma riski kalmaz.

    çok nefis şeylerdir.
  • aklaim in deli bi oyunu...
  • concrete mathematics'i cagristiran kelime.
  • emlakçılık yaptığımız,nefis animasyonlarla bezeli bir oyun. baya bi zordu diye aklımda kalmış.
  • (bkz: constrictor)
  • (bkz: street wars)
  • class'la aynı adı yaşıyan public bir üye fonksiyondur. basit olarak şöyle bir şey yani :*

    class hedeclass {

    public:

    hedeclass();

    };
  • classtan bir obje yaratildiginda on planda ilk* calisan fonksiyon*dur. sabit**ler yaratilirken deger almadi ise son sanslari burasidir.
  • akla total annihilation de getirmekte
  • bir bilgisayar oyunu, yeni binalar yaparak tur atladiginiz girgiri bol, kazanmasi ise cok guc olan zaman tuketicisi.
    kiraciyida, isciyide kirayi da sizin kiracilardan toplamaniz gerekir. yeri gelince mafyanizi kurarsiniz. cok dusuk konfigurasyon isteyen nostaljik bir oyundur